Przychody Dialogu w pierwszym kwartale 2005 roku zwiększyły się o 14 proc. w stosunku do tego samego okresu 2004 roku do 122,7 mln zł. Zysk na sprzedaży poprawił się o 35 proc. i wyniósł 28,6 mln zł.
Na działalności operacyjnej Dialog miał zysk w wysokości 23,9 mln zł. Zysk EBITDA wyniósł 48,4 mln zł, a marża EBITDA 39 proc.
"Uzyskiwana dodatnia rentowność na działalności operacyjnej oraz wysoki poziom EBITDA jest efektem kontynuowanych działań zmierzających do optymalizacji kosztów funkcjonowania przy jednoczesnych działaniach nakierowanych na poprawę struktury przychodów" - napisano w komentarzu KGHM.
Na koniec marca 2005 roku Dialog miał 690 tysięcy linii wybudowanych (wzrost w stosunku do 31 grudnia 2004 roku o 6 tysięcy) oraz 451 tysięcy linii dzwoniących (wzrost o 16 tysięcy).
Na koniec marca 2005 roku Dialog miał 70 tysięcy internautów korzystających z usługi zryczałtowanego dostępu do internetu.