Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przychody LPP wzrosły w I kwartale

0
Podziel się:

Przychody LPP wzrosły w pierwszym kwartale o 49 proc. w porównaniu z I kwartałem 2002 roku i wyniosły ponad 75 mln zł, a ponad 55 proc. przychodów pochodzi ze sprzedaży w sieci salonów firmowych Reserved

- poinformował w środę wiceprezes spółki.

"Dynamika wzrostu przychodów spółki w I kwartale wyniosła 49 proc., a przychody przekroczyły 75 mln zł, 55 proc. tej wartości to przychody z salonów Reserved" - powiedział Dariusz Pachla na środowej konferencji prasowej.

Dodał, że spółka ma nadal zamiar zwiększać sieć salonów firmowych Reserved. Na koniec tego roku liczba salonów Reserved ma zwiększyć się w Polsce z 43 i do około 70, a poza granicami kraju z 11 do 20. Pachala potwierdził marcowe informacje spółki o planach wprowadzenia nowej marki.

"Myślimy o rozwoju kolejnej sieci salonów pod nową marką, szczegóły będą znane w ciągu 12-18 miesięcy" - powiedział.

Podczas konferencji Pachla poinformował także, iż prawa do akcji LPP będą notowane w tydzień po przydzieleniu akcji w transzy małych inwestorów, co nastąpi 30 kwietnia.

"Przydział akcji w transzy dużych inwestorów nastąpi 29 kwietnia, a minimalna ilość akcji na jaką mogą złożyć deklaracje inwestorzy instytucjonalni to 2.500 akcji" - powiedział.

W środowych komunikacie LPP poinformowała, że otwarcie subskrypcji na akcje zwykłe serii H w ramach oferty publicznej, nastąpi 22 kwietnia, natomiast zamknięcie 29 kwietnia. LPP zaoferuje do 190.000 akcji serii H, o wartości nominalnej 2 zł każda. W transzy detalicznej spółka zamierza zaoferować 50.000 akcji, natomiast w transzy inwestorów instytucjonalnych 140.000 akcji. Zapisy w transzy małych inwestorów potrwają od 22 do 24 kwietnia, natomiast w transzy dużych inwestorów od 28 do 29 kwietnia. Cena emisyjna będzie jednakowa dla obu transz i zostanie ustalona na podstawie wyników procesu budowy księgi popytu. Budowanie księgi popytu potrwa od 22 do 25 kwietnia. Oferującym akcje jest Dom Maklerski Banku Handlowego w Warszawie.

Głównym celem emisji jest rozwój sieci sprzedaży detalicznej. Spółka zamierza przeznaczyć na ten cel 80 proc. wpływów ze sprzedaży. Pozostałą część środków (20 proc. wpływów) przeznaczy na rozbudowę systemu informatycznego.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)