Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PTC wprowadziła nową markę o nazwie Heyah

0
Podziel się:

Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała o uruchomieniu nowej marki telefonii komórkowej Heyah kierowanej głównie do młodych klientów. Usługa będzie dostępna dla klientów od piątku.

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) poinformowała o uruchomieniu nowej marki telefonii komórkowej Heyah kierowanej głównie do młodych klientów. Usługa będzie dostępna dla klientów od piątku.

Obecnie PTC jest jednym z trzech operatorów telefonii komórkowej w Polsce i działa pod marką Era. Marka Heyah, to standard telefonii komórkowej pre-paid (wymagającej wcześniejszego wykupienia pakietu rozmów).

Według PTC badania rynku wskazały, że oprócz osób ceniących sobie dostęp do najnowszych osiągnięć technologicznych są też inni klienci - zwłaszcza młodzi ludzie, którym telefon komórkowy potrzebny jest do błyskawicznej komunikacji, a nie chcą wiązać się abonamentem z żadnym operatorem.

"Używają telefonów komórkowych nieco inaczej niż dorośli: potrzebne są im do szybkiego kontaktu, umówienia się, podzielenia krótkim komentarzem. Wysyłają też dużo SMS-ów. Obecne oferty są dla nich zbyt skomplikowane i często odrzucane z powodu niejasnej struktury cen" - poinformowała PTC w komunikacie.

Przedstawiciele Ery uważają, że proponując prostą ofertę i niskie ceny trafią do najmłodszych odbiorców. "PTC zbudowała odrębną strukturę obsługi nowej marki ze specjalnie wydzielonym zespołem. Niewykluczone, że w przyszłości do prowadzenia Heyah powołana zostanie oddzielna firma" - podała PTC.

Wprowadzenie marki Heyah poprzedziła ogólnopolska kampania reklamowa oparta na motywie "czerwonej łapy".

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)