"Będziemy koncentrować się na rozwijaniu najlepszych i najbardziej obiecujących projektów grupy, jak m.in. subskrypcja treści premium - obok prasy, również w radio, gdzie mamy 15 tys. subskrypcji Tok FM -, segment gastronomiczny, spółka Yieldbird z produktem w formule SaaS. Kontynuujemy również cyfrową transformację segmentu outdoor i liczymy na rosnące przychody z tego tytułu" - powiedział Hojka podczas konferencji prasowej.
Według jego słów, Agora szuka potencjalnych okazji inwestycyjnych w cyfrowych usługach dla biznesu, czy segmencie gastronomicznym.
Z kolei w segmencie kinowym prezes grupy pozytywnie ocenił perspektywy na bazie ,,obiecującego" repertuaru i solidnej koniunktury na rynku reklamowym. Utrzymania pozytywnych tendencji grupa oczekuje także w segmencie radio.
Tradycyjnie grupa będzie ,,zmagać się" z negatywnymi trendami na rynku prasy; kontynuuje restrukturyzację segmentu druku.
Agora jest m.in. większościowym właścicielem sieci kin Helios, firmy Next Film, zajmującej się produkcją i dystrybucją filmową oraz wydawcą "Gazety Wyborczej" i czasopism. Grupa jest ponadto właścicielem trzech lokalnych radiostacji muzycznych i większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia Tok FM.