"Aplikacja CCC to jeden z ważnych elementów wzmacniania naszego omnichannelowego ekosystemu sprzedaży, w centrum którego jest klient. Obecnie ponad połowa użytkowników tego narzędzia to klienci młodsi, w wieku 18-34 lat, którzy płynnie przechodzą między kanałami online i offline. Aplikacja mobilna jest wtedy obecna na etapie łączenia tej wielokanałowej ścieżki klienta. Chcemy wykorzystywać aplikację nie tylko jako kanał sprzedaży, ale także jako narzędzie, które pomoże nam w odpowiednim doborze produktów do przyszłych kolekcji (poprzez funkcję 'swipe' podoba/nie podoba się), co pozwoli nam lepiej zarządzać portfolio produktowym i odpowiadać wprost na oczekiwania klientów. W tym roku zamierzamy też wprowadzić aplikację na rynki zagraniczne: Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry oraz Austria" - powiedział Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC Michał Pachnik, cytowany w komunikacie.
Spółka podała, że kanał m-commerce w ostatnim roku dał ponad 60% udział w całości sprzedaży online CCC.
"W ciągu najbliższych kilku miesięcy planowane jest wdrożenie dodatkowych funkcjonalności aplikacji, takich jak możliwość personalizacji notyfikacji push dotyczących promocji i komunikacji o najnowszej kolekcji czy udostępnienie wizualizacji butów w modelu 3D, które użytkownik może następnie przenieść w świat rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Możliwe będzie także pobranie do aplikacji danych z platformy esize.me, czyli skanu stopy wykonanego specjalnym skanerem w sklepie stacjonarnym CCC lub eobuwie.pl" - podano także.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.