Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Aplikacja mobilna CCC ma ponad 1,4 mln użytkowników po roku działania

0
Podziel się:

Warszawa, 20.02.2020 (ISBnews) - Aplikacja mobilna CCC zanotowała ponad 1,4 mln użytkowników po 12 miesiącach od uruchomienia, podała spółka. W najbliższych miesiącach br. roku planowane jest udostępnienie aplikacji dla użytkowników na rynkach czeskim i słowackim, a w dalszej części roku będzie ona dostępna także w Rumunii, na Węgrzech oraz w Austrii. 

Aplikacja mobilna CCC ma ponad 1,4 mln użytkowników po roku działania

"Aplikacja CCC to jeden z ważnych elementów wzmacniania naszego omnichannelowego ekosystemu sprzedaży, w centrum którego jest klient. Obecnie ponad połowa użytkowników tego narzędzia to klienci młodsi, w wieku 18-34 lat, którzy płynnie przechodzą między kanałami online i offline. Aplikacja mobilna jest wtedy obecna na etapie łączenia tej wielokanałowej ścieżki klienta. Chcemy wykorzystywać aplikację nie tylko jako kanał sprzedaży, ale także jako narzędzie, które pomoże nam w odpowiednim doborze produktów do przyszłych kolekcji (poprzez funkcję 'swipe' podoba/nie podoba się), co pozwoli nam lepiej zarządzać portfolio produktowym i odpowiadać wprost na oczekiwania klientów. W tym roku zamierzamy też wprowadzić aplikację na rynki zagraniczne: Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry oraz Austria" - powiedział Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC Michał Pachnik, cytowany w komunikacie.

Spółka podała, że kanał m-commerce w ostatnim roku dał ponad 60% udział w całości sprzedaży online CCC.

"W ciągu najbliższych kilku miesięcy planowane jest wdrożenie dodatkowych funkcjonalności aplikacji, takich jak możliwość personalizacji notyfikacji push dotyczących promocji i komunikacji o najnowszej kolekcji czy udostępnienie wizualizacji butów w modelu 3D, które użytkownik może następnie przenieść w świat rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality). Możliwe będzie także pobranie do aplikacji danych z platformy esize.me, czyli skanu stopy wykonanego specjalnym skanerem w sklepie stacjonarnym CCC lub eobuwie.pl" - podano także.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)