Ponadto jesienią kredyt on-line będzie dostępny również dla nowych klientów, przy wykorzystaniu wideoidentyfikacji. W rozwiązaniu tym wniosek będzie możliwy do złożenia podczas rozmowy telefonicznej, a wideoidentyfikacja klienta odbędzie się poprzez dedykowaną aplikację. Nowa możliwość pozyskania dodatkowych środków to odpowiedź na sytuację związaną z panującą pandemią koronawirusa i potrzebą ograniczania bezpośrednich kontaktów międzyludzkich, podano.
"W obecnych czasach, w dobie panującej pandemii koronawirusa, bezpieczeństwo jest najważniejsze, to rozumiane jako dbałość o zdrowie, jak i to związane z finansami. Wielu naszych klientów może rozważać zaciągnięcie kredytu, jednocześnie obawiając się o swoje zdrowie i wybierając, kiedy to możliwe, zdalne kanały komunikacji z bankiem. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić możliwość uzyskania finansowania bez wychodzenia z domu, na telefon. Dodatkowo liczymy że w ten sposób uda nam się również dotrzeć do klientów, którzy nie posiadają bankowości internetowej lub z niej rzadko korzystają. Poza tym, jeszcze w tym roku, nowi klienci będą mogli uzyskać kredyt za pośrednictwem wideoidentyfikacji" - powiedziała dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Aleksandra Rulewska, cytowana w komunikacie.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.