"Gry w modelu GaaS wygenerowały 3,03 mln zł przychodów (+3% m/m), natomiast gry non-GaaS osiągnęły 2,45 mln zł przychodów (+223% m/m). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie 0,64 mln zł dla gier GaaS oraz 0,98 mln zł dla gier non-GaaS" - czytamy w komunikacie.
"Bardzo dobry wynik osiągnął w grudniu segment gier non-GaaS, który wygenerował aż 2,45 mln zł przychodów. Przede wszystkim jest to zasługa gier hyper-casualowych wydanych w tym okresie, a debiuty wsparte zostały budżetem marketingowym" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
Przychody Darts Club i Tanks A Lot! były w grudniu stabilne miesiąc do miesiąca, a przychody Idle Coffee Corp zwiększyły się. Grudzień to także pierwszy pełny miesiąc obecności na rynku gry Archery Club, która zadebiutowała 21 listopada - wiec jej przychody w grudniu były wyższe w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
"W tej chwili skupiamy się nad optymalizacja tej gry i wprowadzeniem nowych oczekiwanych elementów - przede wszystkim eventów oraz klubów i dopiero po ich wprowadzeniu będziemy stopniowo zwiększać wydatki marketingowe" - dodał wiceprezes Hannibal Soares, cytowany w komunikacie.
W grudniu 2019 najważniejsze gry GaaS BoomBit (Archery Club, Darts Club, Tanks A Lot! oraz Idle Coffee Corp) wygenerowały łącznie 2,76 mln zł przychodów, co odpowiadało za 91% przychodów segmentu GaaS w tym okresie.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.