Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CCC liczy na 26-28% udziału e-commerce w przychodach na koniec 2019 r.

0
Podziel się:

CCC chce zwiększyć udział e-commerce w przychodach grupy do 26-28% na koniec 2019 r. (z 25% w III kw. br.) i podtrzymuje cel, jakim jest osiągnięcie 30% udziału w całkowitej sprzedaży do końca 2020 r., poinformował prezes Marcin Czyczerski.

"Udział tej sprzedaży gwałtownie rośnie. I myślimy, że na koniec 2019 roku sięgnie 26-28%. Chcemy by do końca 2020 - zgodnie z planami - osiągnęła ona 30% udziału w obrotach. Jesteśmy branżowym liderem" - powiedział Czyczerski podczas konferencji prasowej.

W III kw. tego roku przygody całej grupy wzrosły o 21% r/r do 1 448 mln zł, zaś przychody z e-commerce zwiększyły się o 43% r/r do 357 mln zł, podała spółka w prezentacji wynikowej.

"W segmencie e-commerce eobuwie.pl stanowiło 328 mln zł, DeeZee 10 mln zł, Voegele 3 mln zł, Gino Rossi 4 mln zł, a CCC online 12 mln zł" - czytamy w prezentacji.

Marża brutto grupy wzrosła w III kw. br. do 47,4% z 47,3% rok wcześniej, przy czym w e-commerce zwiększyła się odpowiednio do 41,3% z 40,4%.

CCC podkreśliło, że marża brutto była stabilna w ujęciu rocznym, "pomimo rozwodnienia o 1 pkt proc., wynikającego ze wzrostu udziału sprzedaży e-commerce w przychodach o 4 pkt proc.".

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.