Centrum Cisco w Krakowie hubem rozwoju segmentu customer experience koncernu
Kraków, 16.04.2019 (ISBnews) - Cisco traktuje swoje centrum w Krakowie jako najważniejszy hub rozwoju segmentu customer experience (CX), który jest fundamentem globalnej strategii rozwoju koncernu, poinformował vice president EMEAR, Cisco CX Phil Wolfenden.
"Cisco zmienia model biznesowy na organizację odnawiających się przychodów i najlepszego doświadczenia klienta. W realizacji tej strategii nasze centrum w Krakowie jest kluczowe, ze względu na potencjał ludzki i naukowy w skali międzynarodowej. Kraków to najważniejsza lokalizacja - hub - działań CX w regionie EMEAR. Sam przeniosłem się do Krakowa, naznaczając polską lokalizację jako siedzibę działań CX Cisco. Kraków to najbardziej energetyczne i innowacyjne miejsce, jakie znam w Cisco, a byłem we wszystkich lokalizacjach na świecie" - powiedział Wolfenden podczas spotkania z dziennikarzami.
Zaznaczył, że Cisco rozwija swoje portfolio, aby było jak najbardziej kompleksowe.
"Naszym zadaniem jest systematyczna integracja rozwiązań, tak by jak najszybciej przynosiły zyski. Za 3 lata nasi klienci nie będą patrzeć na cenę i funkcjonalność, ale napędzać ich będzie doświadczenie jakości, jaką Cisco im zaoferuje. Stawiamy klientów w centrum naszej aktywności. Chcemy, żeby klienci subskrybowali nasze oprogramowanie bardziej niż tradycyjnie kupowali hardware. Już teraz CX to 25% rocznego przychodu Cisco, czyli znacznie ponad 10 mld USD" - dodał przedstawiciel Cisco.
Od 2019 Cisco sprowadziło do Krakowa nowe funkcje w obszarze Software Engineering i software development w ramach organizacji CX i IT i wciąż kontynuuje rekrutacje na stanowiska w tych dziedzinach. Cisco Kraków nadal pozostaje ważnym ośrodkiem cyberbezpieczeństwa i customer experience, które stanowią fundament dalszych sukcesów Cisco, zaznaczyli przedstawiciele koncernu.
"Obchodzimy 7. rocznicę Cisco Kraków. W pierwszym roku mieliśmy plan zatrudnić 120 osób i stwierdziliśmy, że zobaczymy, jak to będzie. Uruchomiliśmy działania w zakresie wsparcia technicznego i operacji. Działamy tu z wielką korzyścią, jesteśmy rozpoznawani na międzynarodowym rynku pracy. Obecnie zatrudniamy ponad 1,7 tys. pracowników. Uznali oni Cisco Kraków za najlepsze miejsce pracy. To wyróżnienie otrzymaliśmy kolejny raz z rzędu - to ważne, bo to głos pracowników 58 narodowości" - wskazał dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie Ramon A. Tancinco II.
Zaznaczył, że centrum w Krakowie rozwija niemal wszystkie funkcje i usługi, jakie świadczy koncern z CX, operacjami, finansami i cyberbezpieczeństwem na czele.
"Cisco zmienia model biznesowy i Kraków jest tego kluczową częścią z naciskiem na software (integrację, licencjonowanie, smart account, automatykę, model subskrypcyjny)" - zaznaczył szef krakowskiego centrum.
Cisco to notowany na Nasdaq światowy lider w dziedzinie rozwiązań sieciowych.