"Wprowadzenie nowej marki Vision to naturalny krok rozwoju naszej firmy i jednocześnie odpowiedź na oczekiwania zamożniejszych klientów. Szybkość życia we współczesnym świecie oraz dostępność i mnogość opcji zakupowych sprawia, że nabywcy oczekują dzisiaj maksymalnego skrócenia czasu upływającego od momentu podjęcia decyzji o zakupie do dostarczenia im gotowego produktu przy zachowaniu jego najwyższej jakości. Takie są właśnie domy Vision - bardzo nowoczesny, skandynawski design w połączeniu z technologią, która umożliwia zbudowanie domu w 12 tygodni oraz inteligentnymi rozwiązaniami do zarządzania domem" - powiedział prezes Jarosław Jurak, cytowany w komunikacie.
Vision to 6 projektów o powierzchniach od 195 do 227 m2, które powstały we współpracy z duńskim studiem projektowym Jacob Jensen Design, podano także.
"Nowa marka Danwood zadebiutowała na rynku niemieckim we wrześniu br. i w kolejnych miesiącach będzie także pojawiać się na pozostałych rynkach działalności firmy - Polsce, Austrii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii" - czytamy także.
Danwood jest dostawcą prefabrykowanych domów o konstrukcji drewnianej w standardzie "pod klucz", sprzedawanych pod własną marką Danwood.