"Pracujemy nad publikacją w krótkim czasie pięciu symulatorów, gatunku, który obecnie wpisuje się w bardzo popularny trend na globalnym rynku gier. Po 'Gas Station Simulator', gdzie gracz wciela się w zarządcę stacji benzynowej, którą musi odbudować i rozwinąć, zaprezentujemy 'Food Truck Renovation'. Tym razem użytkownik kupi stary mały food truck i za zarobione ze sprzedaży dań pieniądze będzie dążył do jego renowacji. Z czasem zyska dostęp do coraz większego i ciekawszego menu, które pozwoli mu dostosować ofertę dla zróżnicowanej grupy odbiorców oraz ich preferencji w różnych lokacjach" - powiedział współzałożyciel Drago Entertainment Lucjan Mikociak, cytowany w komunikacie.
Spółka równocześnie pracuje nad kolejnymi propozycjami symulatorów oraz dużym, nieogłoszonym jeszcze tytułem.
"Nasza strategia oparta jest na dwóch filarach: produkcji jednego własnego średniobudżetowego tytułu oraz pięciu własnych niskobudżetowych projektów rocznie. Wszystkie mniejsze tytuły traktujemy na równi. Poprzez upublicznienie ich zapowiedzi na platformie Steam zbadamy zainteresowanie graczy oraz potencjał każdej z produkcji, na tej podstawie podejmiemy decyzję o kolejności ich realizacji" - podkreśliła prezes Joanna Tynor.
Przy komercjalizacji mniejszych projektów spółka będzie współpracować z Movie Games - notowanym na NewConnect producentem i wydawcą gier, który jest udziałowcem Drago, podano również.
Drago Entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier.