"Planujemy uruchomienie aplikacji mobilnej, która będzie wstępem do szeregu działań, które będą powodowały, że nasz klient będzie się mógł w pełni czuć 'zdefiniowanym' klientem E.Leclerc" - powiedziała Tkaczyk dziennikarzom podczas V Targów Produktów E.Leclerc.
Wskazała, że czas uruchomienia aplikacji to na pewno 2020 r., natomiast faza testowa aplikacji może się rozpocząć jeszcze w 2019 r.
Tkaczyk zapowiedziała też, że spółka ma zaplanowany i zakontraktowany szereg działań handlowo-marketingowych na 2020 r., który będzie 25 rokiem obecności sieci na polskim rynku.
E.Leclerc działa w Polsce od 1995 r. To grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami. Obecnie zatrudniają ponad 5 000 pracowników w 47 sklepach, znajdujących się w 42 miastach na terenie 15 województw. W 2018 r. E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,91 mld zł.