Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Ergo Hestia otrzymała zgodę MC na dostęp do Centralnej Ewidencji Pojazdów 

0
Podziel się:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia otrzymało zgodę Ministerstwa Cyfryzacji (MC) na korzystanie z Centralnej Ewidencji Pojazdów. Grupa Ergo Hestia jest tym samym pierwszym ubezpieczycielem w Polsce, który ma dostęp do bazy danych, podała spółka.

Ergo Hestia otrzymała zgodę MC na dostęp do Centralnej Ewidencji Pojazdów 

Zgoda na korzystanie z bazy Centralnej Ewidencji Pojazdów została uzyskana dzięki współpracy Ergo Hestii z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym. Docelowo doprowadzi ona do uproszczenia procesu sprzedaży, przy jednoczesnym wzbogaceniu informacji o pojeździe. Bazując jedynie na numerze rejestracyjnym lub VIN, część danych będzie uzupełniana automatycznie, co dodatkowo zminimalizuje ryzyko błędów, zaznaczono.

"Zakładamy, że wraz z dostępem do Centralnej Ewidencji Pojazdów, otrzymamy narzędzie upraszczające proces zakupowy i wzbogacające taryfikację o nowe informacje, dostępne jak dotąd jedynie w formie deklaratywnej. Będziemy mieli szczegółowy dostęp do informacji o przebiegu pojazdu, dacie rejestracji, aktualności badań technicznych i innych. Będziemy także w stanie podpowiadać i walidować posiadane informacje o pojeździe, co doprowadzi do polepszenia jakości zbieranych danych" - powiedział szef działu rozwoju pricingu w Ergo Hestii Rafał Czuba, cytowany w komunikacie.

Grupę Ergo Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA i STU na Życie Ergo Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia oferowane są pod 4 markami: Ergo Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Głównym akcjonariuszem spółek Grupy Ergo Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy Ergo Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)