"Jesteśmy największym niezależnym sprzedawcą gazu ziemnego i energii elektrycznej w Polsce z ponad 4,3 mld zł przychodów i 70 tys. klientów. Interesują nas innowacyjne sposoby sprzedaży i od około roku przygotowywaliśmy projekt tej współpracy. Jesteśmy podmiotem profesjonalnym i 3-letnia bardzo konkurencyjna oferta, którą proponujemy dla kibiców jest zabezpieczona na rynku i będzie gwarantowana przez cały okres umowy. Liczymy na ponad 10 tys. klientów po pierwszym roku" - powiedział Kasprzak podczas prezentacji oferty.
Członek zarządu Legii Warszawa Łukasz Sekuła wskazał, że klub mocno rozpoczął rundę wiosenną rozpoczęciem współpracy z kolejnym partnerem.
"To bardzo innowacyjny produkt - pierwsza w Polsce współpraca między klubem sportowym, a dystrybutorem prądu. Za Legią stoi ok. 1 mln społeczność kibiców. Chcemy skierować do nich nowoczesny, dedykowany kibicom produkt, czyli najlepszą ofertę jaką można uzyskać w Warszawie" - powiedział Sekuła.
Przedstawiciele HEG dodali, że model współpracy z klubem mającym ,,rzesze kibiców" będzie ,,najpewniejszy komunikacyjnie", że można łatwo zmienić dystrybutora gazu lub prądu.
"Legia to partner, który jako pierwszy przyszedł nam do głowy. Legia też dostrzegła unikalność tego projektu. Myślimy o tym projekcie długoterminowo, nie tylko na rynku warszawskim ale w całej Polsce. Zaoferowaliśmy 223 zł/MWh za prąd w 2019, czyli 19,16% taniej wobec dominującego podmiotu na warszawskim rynku i 96,99 zł/MWh za gaz, co daje 6% oszczędności wobec cen podmiotu dominującego na rynku" - wskazał dyrektor marketingu HEG Marek Kołtonik.
Hermes Energy Group to firma z polskim kapitałem, działająca na zliberalizowanym rynku gazu w Polsce, jak również na płynnych rynkach energii w Europie. HEG oferuje produkty i usługi związane ze sprzedażą i dostawami gazu ziemnego, obrotem hurtowym, dyspozycją i bilansowaniem oraz consultingiem.