"W ocenie zarządu powiększenie grupy kapitałowej IMS o kilka rentownych zagranicznych podmiotów o przychodach rzędu 15-100 mln zł możliwe jest jedynie przy wsparciu silnego, ukierunkowanego na osiągnięcie celu partnera. Tym celem jest duży wzrost przychodów i zysków Grupy IMS, a w konsekwencji wzrost wartości akcji spółki" - czytamy w komunikacie.
IMS podał, że rozważa pozyskanie inwestora finansowego lub branżowego, zawarcie aliansu strategicznego, czy też dokonanie innej transakcji o podobnym charakterze.
"W związku z powyższym, emitent planuje prowadzić rozmowy z potencjalnymi inwestorami i partnerami, a także, po zawarciu stosownych umów o zachowanie poufności, może m.in. udostępniać zainteresowanym informacje na temat spraw, aktywów i działalności spółki oraz Grupy IMS" - czytamy także.
W najbliższej przyszłości zarząd IMS planuje podpisać umowę z wiodącą światową firmą doradczą, która wesprze spółkę w prowadzeniu tych działań.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).