"W I półroczu br. wypracowaliśmy bardzo dobre wyniki. Cieszy mnie, że stale notujemy dynamiczny wzrost przychodów i regularnie poprawiamy wyniki finansowe. To oczywiście efekt stabilnie rosnącej liczby klientów, która na koniec I półrocza 2019 wyniosła blisko 58 tysięcy. Dodatkowo widzimy już pierwsze pozytywne efekty wdrożenia nowej platformy Legimi 3.0. Nowa odsłona serwisu podnosi poziom satysfakcji klienta, jego lojalność, poziom konwersji nowych użytkowników oraz znacznie obniża churn rate" - powiedział CEO Legimi Mikołaj Małaczyński, cytowany w komunikacie.
Blisko połowę wszystkich przychodów w I półroczu br. wygenerowali abonenci indywidualni. Następne w kolejności były stale rosnące bazy klientów B2B oraz klientów telekomowych, podano również.
"Duże oczekiwania wiążemy z rynkiem niemieckim, który jest trzecim co do wielkości rynkiem e-booków na świecie. Po majowej akwizycji Readfy GmbH liczymy na skokowy wzrost liczby klientów na rynku niemieckim. U naszych zachodnich sąsiadów jesteśmy obecni od przeszło 2 lat, jednak niedawne przejęcie Readfy GmbH powinno być silnym impulsem do dynamicznego rozwoju na tym rynku. Readfy dysponuje bazą 400 tys. użytkowników wersji freemium, którym chcemy zaoferować opcję premium w postaci przesiadki na platformę Legimi.de. Na ten moment udało nam się już skonwertować kilkaset użytkowników Readfy" - dodał Małaczyński.
Legimi prowadzi internetową sprzedaż e-booków oraz czytników.