"Tworzymy i rozwijamy przyjazne i bliskie sklepy, najlepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań konsumentów. Jesteśmy siecią ogólnopolską, ale też jesteśmy blisko lokalnych potrzeb naszych klientów. W codziennej działalności biznesowej najważniejsi są dla nas ludzie i dobre relacje - zarówno z klientami, jak też z partnerami. Kluczem do sukcesu jest zaangażowanie naszych franczyzobiorców, autentycznych gospodarzy sklepów, którzy od lat tworzą siłę Lewiatana" - powiedział prezes Lewiatana Wojciech Kruszewski, cytowany w komunikacie.
Sieć planuje rozwijać w najbliższych miesiącach program lojalnościowy w poszczególnych regionach i personalizować ofertę dla klientów sklepów.
"Lewiatan planuje również udostępnić klientom aplikację na urządzenia mobilne, dającą wiele korzyści oraz informującą o nowościach w ofercie i promocjach" - czytamy dalej.
"Aby być konkurencyjnym na dynamicznie zmieniającym się rynku, jako sieć stale się zmieniamy i rozwijamy. Rozwojowi sieci towarzyszy wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań i narzędzi w tym, nowej wizualizacji placówek handlowych, a także aktualizacja umów z franczyzobiorcami. Jesteśmy otwartą franczyzą, w której każdy właściciel sklepu działającego pod szyldem Lewiatan ma możliwość wyboru i realnego wpływu na to, jak rozwijać swój biznes" - dodał Kruszewski.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała 25 lat temu jako organizacja zrzeszająca kupców prowadzących działalność handlową, liczy obecnie ok. 3 200 sklepów w całej Polsce. W 2018 r. jej obroty przekroczyły 12,5 mld zł.