Zysk operacyjny wyniósł 81,92 mln zł wobec 70,78 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 130,87 mln zł w r.obr. 2019/2020 wobec 109,3 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w r.obr. 2019/2020 wyniósł 75,83 mln zł wobec 56,98 mln zł zysku rok wcześniej.
"Wybuch pandemii zmienił w 2020 r. nasze życie i priorytety. Martwiliśmy się i nadal martwimy o zdrowie naszych bliskich, stan gospodarki, sytuację naszych partnerów biznesowych. Na szczęście nie musimy się niepokoić o nasz własny biznes - o czym świadczą również wyniki finansowe, które przedstawiamy. Wydaje się, że pandemia przyśpieszyła proces, który polega na przenoszeniu się wielu biznesów do internetu i zwiększeniu wagi komunikacji online z klientem. Nasze rozwiązania są coraz bardziej potrzebne firmom, które działają w zmieniającej się rzeczywistości" - napisał w liście do akcjonariuszy prezes Livechat Mariusz Ciepły.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.