"Obecnie brakuje nam dosłownie kilkudziesięciu sztuk do sprzedaży 1 000 abonamentów. Niemal na pewno osiągniemy ten poziom najpóźniej w styczniu 2020 roku" - powiedział Ciesielczyk w rozmowie z ISBnews.
Zapowiedział jednocześnie, że w 2020 roku spółka chciałaby poprawić ten wynik i sprzedać powyżej 1 000 abonamentów.
"Nie ukrywam, że wyzwaniem będzie utrzymanie cen abonamentów, w związku z zapowiadanymi podwyżkami cen nowych samochodów na rynku. Nie wykluczam, że konieczne będzie ich podniesienie" - dodał Ciesielczyk.
Obecnie najniższy miesięczny abonament kosztuje w firmie Qarson 499 zł brutto, za model Toyota Aygo II.
Qarson to lider francuskiego rynku sprzedaży aut na abonament. Posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych. W Polsce firma działa od 2018 roku i posiada punkty sprzedaży w galeriach handlowych w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Krakowie i Szczecinie.
Piotr Apanowicz