"Całość działań w tym roku zakończy premiera trzech gier tuż po zakończeniu Giveaway. Spółka wprowadzi do sprzedaży na konsolę Nintendo Switch gry 'Barbatrous: Tavern of Emyr' i 'Sheep Patrol' dnia 25 grudnia 2019 roku, oraz grę 'Akuto: Showdown' 26 grudnia 2016 roku. Tym samym QubicGames wyda w obecnym roku 24 gry na najnowszą konsolę Nintendo" - czytamy w komunikacie.
"Grudzień powinien być bardzo dobrym okresem dla QubicGames - seria promocji, kampania marketingowa 'The 15 Year Anniversary Giveaway + Sale' oraz cztery istotne premiery. Działania te pozwolą pozyskać kolejnych graczy na konsolę Nintendo Switch i rozpocząć nowy etap Spółki w roku 2020 związany z wydawaniem coraz większych i bardziej rozpoznawalnych tytułów na konsolach Nintendo, Sony i Microsoft" - powiedział prezes Jakub Pieczykolan, cytowany w komunikacie.
Do 24 grudnia, w ramach świątecznej promocji na jubileusz, spółka chce "rozdać swoim użytkownikom setki tysięcy gier".
"Okres przedświąteczny zaczęliśmy od serii udanych promocji takich tytułów, jak 'Mana Spark', 'Blazing Beaks', 'Warlocks 2: God Slayers' czy 'Akane'. Dzisiaj przechodzimy do najważniejszej części naszej kampanii świątecznej powiązanej z 15-leciem QubicGames. W przeciągu kilkunastu dni planujemy rozdać setki tysięcy, a może nawet miliony gier na konsolę Nintendo. Chcemy, żeby nasi gracze poczuli się naprawdę docenieni, a sama kampania przyciągnie uwagę mediów i nowych graczy do marki QubicGames" - dodał prezes.
QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.