Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Stava pozyskała ponad 3,4 mln zł z emisji w modelu crowdfundingowym

0
Podziel się:

Warszawa, 18.01.2021 (ISBnews) - Stava zakończyła emisję akcji w modelu crowdfundingu. Spółka pozyskała od inwestorów ponad 3,4 mln zł, podano w komunikacie. Środki pozwolą na dalsze przyspieszenie rozwoju sieci franczyzowej w Polsce i Europie. 

Stava pozyskała ponad 3,4 mln zł z emisji w modelu crowdfundingowym
(Pixabay)

"Bardzo dziękujemy wszystkim inwestorom, którzy uwierzyli w naszą wizję dowozowej rewolucji. Chociaż jesteśmy największą gastro-kurierską firmą w Polsce, jesteśmy rentowni i osiągnęliśmy już wiele, najbardziej ekscytujący jest fakt, że to nic w porównaniu do możliwości jakie przed nami stoją. W samej Polsce rynek usług gastro-kurierskich jest kilkadziesiąt razy większy niż nasza obecna skala działania. W Europie czekają na nas tysiące miast, w większości bez bezpośredniej konkurencji. To potencjał do wielokrotnego wzrostu firmy" - powiedział prezes Paweł Aksamit, cytowany w komunikacie.

Stava ma obecnie 31 oddziałów franczyzowych w 27 miastach w całej Polsce. Codziennie realizuje tysiące dostaw posiłków z restauracji oraz zakupów ze sklepów. Współpracuje z największymi markami rynku gastronomicznego (m. in. McDonald's, Grupa AmRest, Grupa Sfinks) i handlowego (sieć Stokrotka, PointPack), jak i setkami niezależnych restauracji oraz sklepów.

"Firma ma stabilny i rentowny model biznesowy, dzięki któremu rośnie w szybkim tempie. W 2020 roku przychód sieci ze sprzedaży usług kurierskich (tj. łączny przychód partnerów franczyzowych Stava oraz samej spółki)
wyniósł ponad 17 mln zł, przekraczając znacząco plany" - czytamy dalej.

Stava to wiodąca gastro-kurierska sieć franczyzowa.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)