"Cieszymy się, że kończymy pierwszy kwartał mocnym wynikiem, 10 mln na przestrzeni całego portfolio, nie tylko flagowych gier, jak 'Top Speed' lub 'Top Speed 2', pokazuje, że utrzymujemy stabilny poziom jakości wszystkich produkowanych przez nas tytułów" - powiedział członek zarządu T-Bull Damian Fijałkowski, cytowany w komunikacie.
"Top Speed 2" przekroczyło kolejny 1 mln pobrań. Aplikacja została już zainstalowana ponad 3 mln razy na urządzeniach mobilnych kierowców z całego świata. W marcu 2020 najczęściej pobierali ją gracze mieszkający na terenie Indii, Iraku oraz Iranu. Na zadowalającym poziomie utrzymuje się również kwota, jaką użytkownicy przeznaczyli na dodatkowe ulepszenia swoich wirtualnych aut. W ostatnim miesiącu pierwszego kwartału roku bieżącego roku wyniosła ona ponad 7 USD, podano również.
"Top Speed" może również ten miesiąc zaliczyć do pozytywnych. Aplikacja została pobrana łącznie ponad 48 mln razy. W miesiącu objętym raportem aplikacja została zainstalowana na ponad 600 tysięcy urządzeń. Najczęściej gra była pobierana na terenie Indii, USA oraz Indonezji. Tytuł utrzymał stabilną średnią kwotę transakcji na poziomie ponad 5,7 USD. Za ponad 70% monetyzacji tytułu odpowiadają gracze ze Stanów Zjednoczonych.
Gra "Moto Rider GO" zanotowała wzrost ilości pobrań o ponad 51% w stosunku do poprzedniego miesiąca. W marcu aplikacja została pobrana ponad 3 mln razy. Za ponad połowę tego wyniku odpowiadają gracze z Indii, Brazylii oraz Egiptu, wskazano również.
"Tank Battle Heros" został pobrany w marcu 2020 ponad 300 tys. razy. Aplikacja notuje ponad trzykrotny wzrost pobrań w stosunku do poprzedniego miesiąca. Najczęściej grę instalowali gracze z USA, Rosji oraz Indii.
"Z końcem kwietnia rodzimy deweloper planuje także premierę gry 'Robot's Battle Arena'. Jest to gra akcji oparta głównie na trybie multiplayer. Gracz tego tytułu otrzymuje możliwość wcielenia się w rolę robota, który pokonuje podczas kolejnych rund przeciwników sterujących innym pojazdami" - podsumowano.
T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.