"Celujemy w to" - powiedział Popowicz w odpowiedzi na pytanie, czy spółka chce wprowadzić "Fishing Clash" do pierwszej setki gier w zestawieniu Top Grossing Google USA.
Według prezentacji spółki, gra w zestawieniu Top Grossing Google sięgała 125. pozycji w 2018 - pierwszym pełnym roku istnienia gry.
"Mamy duże plany wobec tego tytułu i dalej pracujemy nad rozwojem 'Fishing Clash'" - dodał prezes.
Zarząd określa ubiegłoroczny wynik gry - niemal 89 mln zł przychodów w 2018 r. - jako sukces, dzięki któremu cała spółka urosła 4 razy na przychodach i zdecydowanie przebiła całoroczne cele dla EBITDA. Gra stała się najpopularniejszych tytułem wędkarskim na świecie i pozyskała 21 mln graczy, którzy rozegrali 140 mln pojedynków, złowili 3,5 mld ryb i nabyli 70 mln paczek przynęt.
"Gra cały czas się rozwija. Ulepszyliśmy ją na przestrzeni roku. Średni przychód z użytkownika rośnie. Stosujemy dla niej marketing, który działa - w modelu inwestujemy jeśli się opłaca. Nasze wyniki potwierdzają słuszność działań. Ten know how wykorzystujemy w kolejnych naszych projektach" - zaznaczył wiceprezes Arkadiusz Pernal.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.