Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Vivid Games miało 0,42 mln zł zysku netto, 6,62 mln zł EBITDA w 2019 r.

0
Podziel się:

Vivid Games odnotowało 0,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2019 r. wobec 5,45 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Vivid Games miało 0,42 mln zł zysku netto, 6,62 mln zł EBITDA w 2019 r.
(Flickr)

Zysk operacyjny wyniósł 1,76 mln zł wobec 4,43 mln zł straty rok wcześniej. Zysk EBITDA wyniósł 6,62 mln zł, wobec 1,87 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi sięgnęły 19,7 mln zł w 2019 r. wobec 17,49 mln zł rok wcześniej.

"Vivid Games wypracował na poziomie skonsolidowanym 12,33 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi 19% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. W raportowanym okresie grupa osiągnęła zysk netto w wysokości 0,42 mln zł, co stanowi bardzo dużą zmianę wobec znacznej straty z roku 2018. Jednym z największych osiągnięć minionego roku były znaczące jakościowe i ilościowe zmiany w portfolio produktów, które w chwili obecnej liczy ponad 20 gier, jak również rozpoczęcie sprzedaży na platformie Nintendo Switch. Zmiany i ulepszenia w zakresie monetyzacji gier mobilnych przyczyniły się do zwiększenia potencjału komercyjnego poszczególnych tytułów, co w połączeniu z rosnącymi inwestycjami w zakresie płatnego pozyskiwania użytkowników umożliwiło już w 2020 znaczny wzrost przychodów ze sprzedaży i zysku netto" - napisał zarząd spółki w liście do akcjonariuszy.

W okresie styczeń-maj 2020 r. przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 11,36 mln zł, co stanowi wzrost aż o 162% w stosunku do analogicznego okresu roku 2019.

"Tak dobre wyniki przez pięć pierwszych miesięcy upewniają nas w zakresie możliwości realizacji prognozy na 2020 rok" - czytamy dalej.

"W chwili obecnej naszymi strategicznymi celami jest: efektywna produkcja i globalna dystrybucja gier mobilnych, zwiększanie zasięgu gier z zastosowaniem zyskownego marketingu, ciągłe zwiększanie satysfakcji i zaangażowania graczy, a w konsekwencji monetyzacji gier, zwiększanie przychodów z portfolio gier poza platformami mobilnymi we współpracy z zewnętrznymi partnerami jak również poszukiwanie i prototypowania nowych konceptów gier" - podsumował zarząd.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2019 r. wyniósł 0,43 mln zł wobec 5,44 mln zł straty rok wcześniej.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)