Trwa ładowanie...
Przejdź na
09.2023 Raport: Rodzic jako Konsument
Redakcja money.pl
|zmod.

09.2023 Raport: Rodzic jako Konsument

(Adobe Stock, fizkes)

Jakie wartości rodzice cenią jako konsumenci, skąd czerpią informacje o produktach dla dzieci oraz czym kierują się, wybierając konkretne produkty - tych i wielu innych rzeczy dowiesz się z naszego raportu "Rodzic jako konsument".

O raporcie

Raport powstał na bazie autorskiego badania internetowego Wirtualnej Polski Media, w ramach którego zagłębiamy się w tematykę wychowania dzieci oraz kluczowych wartości dla współczesnych rodziców.

Okres badania

Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu 2022 roku.

Informacja statystyczna

Dane zostały doważone do struktury płci i wieku użytkowników strony głównej WP posiadających dzieci na podstawie wyników Mediapanel (kwiecień 2022).

Agenda

  • Część 1: Wartości i internet - Strona 6
  • Część 2: Żywność - Strona 14
  • Część 3: Kosmetyki - Strona 22
  • Część 4: Odzież - Strona 29

Sponsor raportu: MEDIABRAND


Raport jest dostępny pod linkiem: "Rodzic jako konsument"


Zobacz także: Webinar: IKE/IKZE, czyli mądre inwestowanie na emeryturę. Webinar mBank i WP
O Money Insights

Money Insights to redakcyjny projekt redakcji money.pl, w którym tworzymy własne raporty branżowe, omawiamy raporty partnerów oraz przygotowujemy szczegółowe analizy wybranych branż i jej wycinków. Chcemy dostarczać jakościowe i sprawdzone dane dla specjalistów oraz managerów. Do hubu analitycznego zapraszamy również analityków i ekspertów, aby dzielili się swoimi spostrzeżeniami i analizami z użytkownikami serwisu. Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do nas: moneyinsights@grupawp.pl

Komentarz sponsora raportu:

Troska o dobro dziecka, szczególnie w obszarze higieny i zdrowia, a z nim związane są niewątpliwie kosmetyki
dziecięce, nie pozwala na działanie „na skróty”. Bez względu na wiek, rodzice kierują się przede wszystkim gwarantami
jakości oraz odpowiedniego działania produktu. Dlatego właśnie w procesie decyzyjnym główną rolę odgrywa
świadomy wybór zgodnie z przeznaczeniem, certyfikaty, relatywnie rzadziej cena, promocje, czy otwartość na
testowanie produktów.
To pole do działania przede wszystkich produktów oraz marek sprawdzonych i wiarygodnych. Dlatego też autorytety,
eksperci (w tym inni rodzice) czyli tzw. zaufane źródła osobowe zawsze będą jednym z najważniejszych źródeł
informacji, szczególnie dla nowo upieczonych rodziców

-Paweł Orkwiszewsk - Chief Strategy Officer, Mediabrands
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl