O raporcie
Raport powstał na bazie autorskiego badania internetowego Wirtualnej Polski Media, w ramach którego zagłębiamy się w tematykę wychowania dzieci oraz kluczowych wartości dla współczesnych rodziców.
Okres badania
Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu 2022 roku.
Informacja statystyczna
Dane zostały doważone do struktury płci i wieku użytkowników strony głównej WP posiadających dzieci na podstawie wyników Mediapanel (kwiecień 2022).
Agenda
- Część 1: Wartości i internet - Strona 6
- Część 2: Żywność - Strona 14
- Część 3: Kosmetyki - Strona 22
- Część 4: Odzież - Strona 29
Sponsor raportu: MEDIABRAND
Raport jest dostępny pod linkiem: "Rodzic jako konsument"
O Money Insights
Money Insights to redakcyjny projekt redakcji money.pl, w którym tworzymy własne raporty branżowe, omawiamy raporty partnerów oraz przygotowujemy szczegółowe analizy wybranych branż i jej wycinków. Chcemy dostarczać jakościowe i sprawdzone dane dla specjalistów oraz managerów. Do hubu analitycznego zapraszamy również analityków i ekspertów, aby dzielili się swoimi spostrzeżeniami i analizami z użytkownikami serwisu. Jesteś zainteresowany współpracą? Napisz do nas: moneyinsights@grupawp.pl
Komentarz sponsora raportu:
Troska o dobro dziecka, szczególnie w obszarze higieny i zdrowia, a z nim związane są niewątpliwie kosmetyki
dziecięce, nie pozwala na działanie „na skróty”. Bez względu na wiek, rodzice kierują się przede wszystkim gwarantami
jakości oraz odpowiedniego działania produktu. Dlatego właśnie w procesie decyzyjnym główną rolę odgrywa
świadomy wybór zgodnie z przeznaczeniem, certyfikaty, relatywnie rzadziej cena, promocje, czy otwartość na
testowanie produktów.
To pole do działania przede wszystkich produktów oraz marek sprawdzonych i wiarygodnych. Dlatego też autorytety,
eksperci (w tym inni rodzice) czyli tzw. zaufane źródła osobowe zawsze będą jednym z najważniejszych źródeł
informacji, szczególnie dla nowo upieczonych rodziców