Z myślą o takich właśnie potrzebach powstało spotkanie praktyków pt. „Analiza i zarządzanie danymi w praktyce HR Managera”, które odbędzie się w dniach 19- 20 września w Warszawie. Nie będzie to kolejne „szkolenie” ze sztywno okrojoną agendą, ale podróż przez doświadczenia innych menedżerów HR. W jego trakcie swoją wiedzą, dokonaniami, sukcesami (i pewnie popełnianymi błędami) podzielą się reprezentanci takich firm, jak: Orange, Citi Service Center Poland, Whirlpool Poland, Great Digital, Santander Bank Polska, Hendrickson Poland, Oknoplast, Wavin Polska, eSky, Siemens, Grupa Pracuj.
Dwa dni tego wyjątkowego spotkania obfitować będą w analizy case studies, pytania i dyskusje, w trakcie których będziemy poszukiwać odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Czy można zmonetyzować dane, które posiada HR?
- Jak zestawiać dane, aby czerpać z nich wiedzę
- Jak – na bazie analizy wskaźnika retencji - zatrzymać pracowników w firmie?
- Na bazie jakich danych dobierać benefity?
- Jak się ma analityka HR do analityka biznesu
- Które dane pokazywać biznesowi i co jest ważne w danym momencie?
- Jak mądrze wykorzystać rozwiązania klasy Business Intelligence w obszarze zarządzania HR
Głównym celem tego wydarzenia, będzie prezentacja wiedzy, której nie można znaleźć w poradnikach, blogach itp., czyli wprost płynącej z wieloletniej praktyki naszych prelegentów. Takiej szansy nie wypada (nie wolno!) zmarnować.
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami programu na stronie: https://www.trioconferences.pl/zarzadzanie-danymi-w-praktyce-hr-managera/
P.S. Jak mówi mądre przysłowie „Czas to pieniądz!”, lepiej więc nie zwlekać i już dziś zgłosić swój udział.