Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
PGO
|
aktualizacja

Awaria w mBanku. Klienci nie mogą płacić BLIK-iem

15
Podziel się:

W poniedziałek tuż po godzinie 12:00 mBank poinformował, że z przyczyn technicznych klienci sieci nie mogą korzystać z systemu BLIK. "Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej przywrócić tę formę płatności" - czytamy na profilach banku w mediach społecznościowych. Jednocześnie mBank zachęca do korzystania z płatności kartą.

Awaria w mBanku. Klienci nie mogą płacić BLIK-iem
Klienci mBanku mają problemy z BLIK-iem (East News, MICHAL WOZNIAK)

"Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem. Możesz za to bez przeszkód płacić swoją kartą. Pracujemy nad przywróceniem usługi - prosimy o cierpliwość" - przekazał mBank.

Awaria w mBanku. Są problemy z BLIK-iem

Pod opublikowanym na Twitterze wpisem klienci pytają, jak długo potrwa naprawa awarii. W odpowiedzi mBank przekonuje, że stara się o jak najszybsze przywrócenie możliwości wykonywania transakcji BLIK-iem i jednocześnie zachęca do płacenia kartą.

Z kolei na Facebooku klienci mBanku wskazują, że problem nie dotyczy jedynie płatności dokonywanych za pomocą BLIK-a. "Przelewów też nie udało się wykonać, więc problem nie dotyczy jedynie BLIKa" - czytamy. "Nie tylko blik nie działa, płatność kartą też raz można, raz nie działa" - pisze jeden z klientów. Jak dotąd mBank nie potwierdził tych doniesień.

BLIK to system umożliwiający realizację płatności bezgotówkowych poprzez aplikację mobilną banku zainstalowaną na smartfonie. Został uruchomiony w lutym 2015 r.

Poprzednio mBank o podobnych kłopotach poinformował w czerwcu tego roku. Użytkownicy mieli problem z logowaniem się do usług bankowości mobilnej.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(15)
WYRÓŻNIONE
haha
2 lata temu
Na niezadowolonych klientów czeka w PKO specjalista Glapiński i grupa ekspertów od bankowości z PIS. Korzystam z mBanku i będę korzystać!
To ja
2 lata temu
Widać, że oddelegowana grupa pachołków, do łagodzenia wizerunku tego 'kolorowego' banku. Pracowałem kiedyś 7 lat w centrali w Łodzi. Gubienie dokumentów to był standard, żenada 🤣
grażyna
2 lata temu
gotówka i tylko gotówka
NAJNOWSZE KOMENTARZE (15)
Piotr
2 lata temu
Awarie wszędzie się zdarzają. Miałem problem z blikiem ale od razu mi zwrócili pobrane pieniądze. Jestem w tym banku już 15 lat i jest to jeden z najlepszych innowacyjnych banków, również pod względem kosztów, które w polskich bankach są nieporównywalnie większe.
grażyna
2 lata temu
gotówka i tylko gotówka
omg
2 lata temu
To już jest skandal, w 2 tygodnie 3 awarie w których padł cały system, nie działa strona ani apka, od rana muszę płacić paypalem. A jak już "działa" to w kratkę, podwaja prośbę o potwierdzenie płatności, albo sypie błędem w trakcie. Jak bank może tak działać??? Czas przejść do konkurencji, mam ich już kompletnie dosyć.
Hanna
2 lata temu
Z kartą też jest problem - w sklepie chciałam zapłacić kartą ale odrzuciło transakcję, zapłaciłam gotówką a w domu weszłam na aplikację i okazało się że płatność przeszła. W sklepie powiedzieli że to problem banku i mam dzwonić na infolinię bo oni nie mogą zwrócić pieniędzy skoro odrzucona transakcja. Na infolinię nie idzie się dodzwonić a przez aplikacje nie mogę zrobić reklamacji bo płatność jeszcze nie jest rozliczona...
ZGŁASZAM
2 lata temu
To koszmarny bank.