Awaria w mBanku. Klienci nie mogą płacić BLIK-iem

W poniedziałek tuż po godzinie 12:00 mBank poinformował, że z przyczyn technicznych klienci sieci nie mogą korzystać z systemu BLIK. "Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej przywrócić tę formę płatności" - czytamy na profilach banku w mediach społecznościowych. Jednocześnie mBank zachęca do korzystania z płatności kartą.

Klienci mBanku mają problemy z BLIK-iem
Klienci mBanku mają problemy z BLIK-iem
Źródło zdjęć: © East News | MICHAL WOZNIAK

"Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem. Możesz za to bez przeszkód płacić swoją kartą. Pracujemy nad przywróceniem usługi - prosimy o cierpliwość" - przekazał mBank.

Awaria w mBanku. Są problemy z BLIK-iem

Pod opublikowanym na Twitterze wpisem klienci pytają, jak długo potrwa naprawa awarii. W odpowiedzi mBank przekonuje, że stara się o jak najszybsze przywrócenie możliwości wykonywania transakcji BLIK-iem i jednocześnie zachęca do płacenia kartą.

Z kolei na Facebooku klienci mBanku wskazują, że problem nie dotyczy jedynie płatności dokonywanych za pomocą BLIK-a. "Przelewów też nie udało się wykonać, więc problem nie dotyczy jedynie BLIKa" - czytamy. "Nie tylko blik nie działa, płatność kartą też raz można, raz nie działa" - pisze jeden z klientów. Jak dotąd mBank nie potwierdził tych doniesień.

BLIK to system umożliwiający realizację płatności bezgotówkowych poprzez aplikację mobilną banku zainstalowaną na smartfonie. Został uruchomiony w lutym 2015 r.

Poprzednio mBank o podobnych kłopotach poinformował w czerwcu tego roku. Użytkownicy mieli problem z logowaniem się do usług bankowości mobilnej.

Źródło artykułu:money.pl
bankowość onlinebankblik

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (21)