Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Materiały Prasowe
|
aktualizacja
Materiał prasowy RADA REKLAMY

Bezpłatna konferencja on-line pod tytułem "Reklamuję Etycznie" 8 grudnia 2022 - etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań

Podziel się:

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy zaprasza do udziału w konferencji "Reklamuję etycznie" pierwszej z cyklu konferencji poruszających najbardziej aktualne tematy z obszaru etycznej reklamy.

Bezpłatna konferencja on-line pod tytułem "Reklamuję Etycznie" 8 grudnia 2022 - etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań
(materiały partnera)

W programie znajdą się takie ważkie tematy jak:

  • etyka w komunikacji biznesowej,
  • ekologia i klimat oraz dezinformacja klimatyczna w reklamie,
  • dylematy etyczne w biznesie zrównoważonego rozwoju,
  • granice marketingu "influencerskiego"
  • nowe technologie w strategiach marketingowych
  • komunikacja marketingowa w świecie fake newsów
  • etyka w budowaniu wizerunku firm

 

Na konferencji wystąpi kilkunastu wybitnych prelegentów ze świata biznesu i nauki. Spotkania poprowadzą bezkompromisowi moderatorzy. Poruszać będziemy najbardziej aktualne, naszym zdaniem, tematy związane z etyką w reklamie.

Zapraszamy wszystkich do udziału w konferencji.

Rejestracja na stronie www.reklamujeetycznie.pl lub www.radareklamy.pl w zakładce "projekty", "reklamuję etycznie".

Do udziału w konferencji zaprosiliśmy wybitnych ekspertów reprezentujących naukę i biznes, uznanych teoretyków i praktyków.

W agendzie:

  • Ekologia i klimat w reklamie, dezinformacja klimatyczna, greenwashing
  • Marketing "influencerski", wskazywanie granic działania, wpływ "autorytetów" na młodego odbiorcę
  • Nowe technologie w strategiach komunikacji marketingowej
  • Między prawdą a fałszem – komunikacja marketingowa w świecie fake news’ów
  • Strategie budowania wizerunku – etyka a koloryzowanie prawdy

Zapraszamy do rejestracji oraz umawiania wywiadów z naszymi prelegentami.

Materiał prasowy RADA REKLAMY

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera