Jak przenieść mistrzostwo sportowe na codzienność i biznes? Szczególnie w czasach pandemicznych. Czy sinusoidalne życie sportowca, które składa się raz z dobrych, a raz gorszych momentów można przekuć na sukces w dzisiejszych czasach ograniczeń i restrykcji?
- Przeniesienie sportu do życia codziennego bardzo pomaga zrozumieć trudne chwile, pomaga także przy porażkach, bo one są częścią naszego sukcesu – wyjaśnia Anna Lewandowska, zapewniając jednocześnie, że taka aktywność pomaga kreować siebie w biznesie.
W jaki sposób? I jak bardzo biznes i sport są ze sobą połączone?
Posłuchaj, co mówiła Anna Lewandowska podczas Impact’21.
Balans w życiu. Trudno go utrzymać, będąc szefem firmy, kierownikiem, dyrektorem, a jednocześnie sportowcem, mężem, ojcem i kolegą. Jak wypracować równowagę, by wszystko w naszym życiu funkcjonowało bez zarzutu?
Anna Lewandowska zapewnia, że to możliwe. Najważniejsze, by się nie zatracić w jednym tylko obszarze życia, pozostawiając pozostałe. – Ja lubię porównanie życia do tortu – dodaje ze śmiechem.
Jak twierdzi Anna Lewandowska aktywność w życiu jest bardzo ważna, bo właśnie wtedy włącza się nasza kreatywność. Niejeden pomysł biznesowy zrodził się właśnie podczas treningów. Jednakże – sam ruch bez odpowiedniej diety – nie przyniesie odpowiednich efektów.
- Przy zdrowym żywieniu jesteśmy efektywni nie tylko w pracy, ale także dla rodziny – wyjaśnia Anna Lewandowska i dodaje, że kwestia odpowiedniego odżywiania się wcale nie jest taka łatwa.
- Na rynku mamy wiele gotowych rozwiązań, z których warto skorzystać, jak chociażby aplikacja Diet&Training by Ann, oferująca mnóstwo ćwiczeń i diet – podkreśla.
Jaka więc dieta jest najlepsza? Co musimy wziąć pod uwagę, decydując się na zmianę nawyków żywieniowych? I czy zdrowe jedzenie może stać się naszym stylem życia?
Jak zapewnia trenerka i dietetyczka – tak. Ona sama wraz z rodziną jest tego doskonałym przykładem.
I jak się okazuje, nawet rezygnacja z mleka i płatków – jak to było w przypadku Roberta Lewandowskiego – może spowodować zaskakującą zmianę.
Partnerem treści jest Impact'21