W przeliczeniu na złotówki "hit czeskiego Lidla" kosztuje 4250 złotych. Rower elektryczny oferuje zasięg ponad 100 km na jednym ładowaniu i maksymalną prędkość 25 km/h, co jest zgodne z przepisami. Te parametry czynią go idealnym rozwiązaniem zarówno do codziennych dojazdów do pracy, jak i rekreacyjnych przejażdżek po mieście.
Ekologiczna alternatywa dla tradycyjnego transportu
W obliczu rosnącej popularności ekologicznych środków transportu, rower elektryczny z Lidla stanowi atrakcyjną alternatywę dla samochodów i transportu publicznego. Pozwala on nie tylko uniknąć korków i zmniejszyć emisję spalin, ale także zapewnia ruch na świeżym powietrzu. W kontekście rosnących cen paliw i biletów komunikacji miejskiej, ta propozycja Lidla jawi się jako ekonomiczne rozwiązanie, korzystne zarówno dla portfela, jak i dla środowiska.
Rower elektryczny CRIVIT X.2 All został zaprojektowany z myślą o szerokim gronie odbiorców - od młodych osób poszukujących szybkiego i efektywnego środka transportu, po seniorów chcących zachować aktywność i mobilność. Dzięki wspomaganiu silnika elektrycznego, jazda jest mniej męcząca, co umożliwia pokonywanie dłuższych tras bez nadmiernego wysiłku.
Państwo chce dopłacić Polakom do rowerów elektrycznych
Rowery elektryczne mogą wkrótce zyskać na popularności. W Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przygotowano bowiem projekt programu "Mój rower elektryczny".
Z dotacji będą mogły skorzystać osoby fizyczne, samorządy, przedsiębiorcy zajmujący się transportem drogowym towarów, usługami kurierskimi lub pocztowymi, a także wypożyczalnie sprzętu rekreacyjnego i sportowego. Dotacja z NFOŚiGW może pokryć do 50 proc. kosztów zakupu roweru elektrycznego, nie więcej niż 5 tys. zł. W przypadku elektrycznego wózka cargo dopłata jest wyższa - do 9 tys. zł. Budżet, który przewidział rządowy fundusz na lata 2025-2029, to kwota 300 mln zł.