Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Robert Kędzierski
Robert Kędzierski
|

Hit czeskiego Lidla. Po tyle sprzedają miejski rower elektryczny

75
Podziel się:

Czeski Lidl wprowadził do oferty miejski rower elektryczny w atrakcyjnej cenie. CRIVIT X.2 All jest obecnie dostępny za około 25 000 koron czeskich. Ta promocyjna oferta czyni go jednym z najbardziej przystępnych cenowo rowerów elektrycznych na rynku, co może skusić wielu potencjalnych kupujących.

Hit czeskiego Lidla. Po tyle sprzedają miejski rower elektryczny
Rowery elektryczne zyskują na popularności (GETTY, Mel Melcon)

W przeliczeniu na złotówki "hit czeskiego Lidla" kosztuje 4250 złotych. Rower elektryczny oferuje zasięg ponad 100 km na jednym ładowaniu i maksymalną prędkość 25 km/h, co jest zgodne z przepisami. Te parametry czynią go idealnym rozwiązaniem zarówno do codziennych dojazdów do pracy, jak i rekreacyjnych przejażdżek po mieście.

Ekologiczna alternatywa dla tradycyjnego transportu

W obliczu rosnącej popularności ekologicznych środków transportu, rower elektryczny z Lidla stanowi atrakcyjną alternatywę dla samochodów i transportu publicznego. Pozwala on nie tylko uniknąć korków i zmniejszyć emisję spalin, ale także zapewnia ruch na świeżym powietrzu. W kontekście rosnących cen paliw i biletów komunikacji miejskiej, ta propozycja Lidla jawi się jako ekonomiczne rozwiązanie, korzystne zarówno dla portfela, jak i dla środowiska.

Rower elektryczny CRIVIT X.2 All został zaprojektowany z myślą o szerokim gronie odbiorców - od młodych osób poszukujących szybkiego i efektywnego środka transportu, po seniorów chcących zachować aktywność i mobilność. Dzięki wspomaganiu silnika elektrycznego, jazda jest mniej męcząca, co umożliwia pokonywanie dłuższych tras bez nadmiernego wysiłku.

Państwo chce dopłacić Polakom do rowerów elektrycznych

Rowery elektryczne mogą wkrótce zyskać na popularności. W Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przygotowano bowiem projekt programu "Mój rower elektryczny".

Z dotacji będą mogły skorzystać osoby fizyczne, samorządy, przedsiębiorcy zajmujący się transportem drogowym towarów, usługami kurierskimi lub pocztowymi, a także wypożyczalnie sprzętu rekreacyjnego i sportowego. Dotacja z NFOŚiGW może pokryć do 50 proc. kosztów zakupu roweru elektrycznego, nie więcej niż 5 tys. zł. W przypadku elektrycznego wózka cargo dopłata jest wyższa - do 9 tys. zł. Budżet, który przewidział rządowy fundusz na lata 2025-2029, to kwota 300 mln zł.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(75)
WYRÓŻNIONE
maniek
5 miesięcy temu
Nowy europejski ład - autami i samolotami będą się wozić panowie urzędnicy i właściciele świata. A cała reszta sobie kupi na kredyt rower elektryczny żeby do pracy w korporacjach dojeżdżać
Obatel Rychu ...
5 miesięcy temu
Nie będę przeklinał. Jaki znowu podatek wymyślą żeby ten goowniany projekt sfinansować. Najciekawsze jest to że zawsze za pomysły pato-komunistów płaci najbiedniejszy. Bo to on nie kupi roweru a będzie musiał się do niego dorzucić. Na szczęście dla rządzących dobrodziei większość ludzi myśli że pieniądze się kocą jak kocięta.
to je chore
5 miesięcy temu
Dotacje do wiatraków , dotacje do paneli , dotacje do baterii na magazyny , dotacje do okien , dotację do dachów dotacje do wszystkich fanaberii unijnych urzędników. Tylko kto na to urobi ? A płaca minimalna ma być zamrożona.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (75)
Wiesiek
5 miesięcy temu
Co za bzdety. Czego wam nie powiedza to ze producenci wykluczaja gwarancje w przypadku jezdzenia w deszczu - nie mwiac o sniegu i warunkach solnych na drogach. Artykuł sponsorowany przez UE żeby pelikany kupowaly rowery bo chca nam zabrać samochody. A nawet jakby nie wykluczali tej gwarancji to Nie ma to jak jeździć rowerem 20km do pracy jesienią albo zimą w deszczu i śniegu haha
asdfg
5 miesięcy temu
Na prąd to jest skuter. Rower to urządzenie napędzane siłą mięśni.
Łowca okazji
5 miesięcy temu
Lecę oddać miesięczny i czym prędzej do Lidla. Jeszcze na browarek zostanie.
Tomigi
5 miesięcy temu
Chyba ten tylko ma negatywną opinię o elektrykach, kto nigdy nim nie jechał. Rower ma tryby pracy i w zależności jak mocno chcemy się wspomagać energią tak można go ustawić. Jadąc do pracy można dać więcej powera a wracając można jechać na eco lub jak kto woli. Na pewno na dojazdy do pracy czy szkoły są lepsze od auta lub autobusu na krótkich dystansach. Mam rower elektryczny, mam samochód więc wiem jak to jest. Pada jadę autem a jak ładna pogoda to rowerek na turbo i ciągnę ponad silnik co oznacza większy wysiłek nóg niż zwykły rower bo silnik pomaga do max prędkości, później jest utrudnieniem.
Prawda
5 miesięcy temu
Nie chciała bym rowera elektronicznego niewiadomo czy bateria Nie eksploduje pożar gwarantowany
...
Następna strona