- "Inwestowanie", czyli wspieranie sportu poprzez reklamę czy sponsoring jest jak najbardziej potrzebne, mile widziane i skuteczne z punktu widzenia firmy, która jest sponsorem i czerpie z tego korzyści. – mówi Wojciech Strzałkowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej Jagiellonii Białystok. – Zostało udowodnione, że jedna złotówka wydana na sponsoring działa sześć razy lepiej niż złotówka wydana na tradycyjną reklamę – dodaje.
Potwierdzają to inni obecni w Zakopanem przedstawiciele firm inwestujących w sport, jak np. Piotr Apollo, Prezes Zarządu Tauron Nowe Technologie, który przyznaje - Każda złotówka zainwestowana w Polski sport przynosi nam co najmniej siedmiokrotny wzrost.
Dyrektor Sponsoringu Sportowego i Społecznego Orlenu, Grzegorz Bałkowiec także nie kryje, że sponsoring pomaga Orlenowi w osiąganiu celów biznesowych - Jesteśmy największym mecenasem polskiego sportu. To ogromna duma, ale też odpowiedzialność. Stawiamy na sport, bo wspiera działania biznesowe, marketingowe.
Płatna współpraca z EKSiT