Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|
aktualizacja

PKP Intercity jak Biedronka czy Lidl. Spółka przygotowuje nowość dla pasażerów

7
Podziel się:

Wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz powiedział, że przewoźnik planuje w wakacje ogłosić ważny przetarg dla podróżnych. Zwycięzca postępowania będzie miał przygotować program lojalnościowy dla korzystających z usług państwowej spółki. W grze są tańsze bilety, ale nie tylko.

PKP Intercity jak Biedronka czy Lidl. Spółka przygotowuje nowość dla pasażerów
PKP Intercity ma w planach uruchomienie programu lojalnościowego (Getty, SOPA Images)

Władze spółki PKP Intercity na początku roku poinformowały, że własnymi siłami planuje uruchomić program lojalnościowy dla pasażerów. Jak się jednak okazało, próba się nie powiodła. Dlatego państwowy przewoźnik zamierza zlecić to zadanie zewnętrznemu wykonawcy.

- Niedługo ogłosimy przetarg na wykonawcę programu lojalnościowego. Myślę, że będzie to w wakacje - poinformował w rozmowie z Polską Agencją Prasową wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz.

Przedstawiciel spółki zaznaczył, że ma nadzieję, iż poszukiwania wykonawcy pójdą na tyle szybko i sprawnie, że jeszcze w tym roku przewoźnik podpisze umowę na program lojalnościowy. PKP Intercity chciałoby też, by w 2023 r. rozpoczęła się realizacja zadania.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Nowa Škoda Kodiaq PHEV na trasie do Wisły

Frekwencja w PKP Intercity rośnie. Ale problem opóźnień wciąż aktualny

Przewoźnik o swoich planach dot. programu lojalnościowego mówi od dłuższego czasu. Na początku zadeklarował, że sam chce go stworzyć. W październiku 2022 r. przekazał zaś, że mowa o systemie, w którym pasażerowie mogliby wymieniać gromadzone punkty na tańsze przejazdy (upust przy zakupie biletu), ale też na nagrody rzeczowe.

PKP Intercity to po spółce PolRegio największy przewoźnik kolejowy w Polsce. Nie ma natomiast sobie równych, jeśli chodzi o obsługę dalekobieżnych połączeń. W ubiegłym roku skorzystało z jego usług blisko 60 mln pasażerów.

Przewoźnik ma jednak problem z opóźnieniami. Urząd Transportu Kolejowego podał, że pociągi PKP Intercity w 2022 r. przyjechały opóźnione o co najmniej dwie godziny aż 2723 razy. Najgorzej było w marcu, lipcu i sierpniu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(7)
WYRÓŻNIONE
victor
rok temu
Lojalni w oczekiwaniu na pociag ktorego opoznienie wzroslo do stu dwudziestu minunt aby rozluznic atmosfere w ramach zrumienia bo wszyscy jestesmy ludzmi to przygotwslismy dla panstwa rozdawanie punktow i nagrod.Orkiestra natmiast przygrywa kumba ja.
turysta
rok temu
Na co mi (przeciętnemu polakowi) program lojalnościowy gdy jeżdżę raz do roku a może raz na kilka lat. Każde punkty bedą się kasować po 2 latach a żeby uzbierać ich tyle by mieć zniżkę lub bonus trza ze 30 razy jechać.
victor
rok temu
Lojalni czasu w pociagach nie licza bo mysla o puktach i talonach a nalezaloby znales w firme co popracowalaby nad punktualnoscia ale wowczas ceny biletow poszly w gore…czyja zatem to zewnetrzna firma ropracowujaca punkty i talony za freeko?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (7)
fidji
rok temu
Kolej w Polsce jest kompletnie zacofana za równo pod kątem infrastruktury aż po sam tabor, a raczej jego braki. Podróżowanie koleją u nas sens ma jedynie wtedy gdy podróżuje się między dużymi miastami. Wszelakie podróże turystyczne to jedynie samochód wchodzi w grę
OpóźnieniaInt...
rok temu
Opóźnienia generują sami podróżni miotając się na peronie przed wejściem nie wiedząc do którego wagonu mają wejść (nie słuchają komunikatów) powoduje to na każdej stacji około 2 min opóźnienia. Kupują osobne bilety na dalsze połączenia z przesiadką np 2-3min a potem wymuszają skomunikowania z innymi pociągami.Gdzie dla 2 osób wstrzymuje się bieg pociągu do skomunikowania z 250 pasażerami. W lotnictwie na przesiadkę jest to min 30min. Możnaby mnożyć takie przykłady
victor
rok temu
Lojalni w oczekiwaniu na pociag ktorego opoznienie wzroslo do stu dwudziestu minunt aby rozluznic atmosfere w ramach zrumienia bo wszyscy jestesmy ludzmi to przygotwslismy dla panstwa rozdawanie punktow i nagrod.Orkiestra natmiast przygrywa kumba ja.
Ormowiec
rok temu
Nie mam zebow
Franek podróż...
rok temu
Powinno być tak: chcę wymienić bilet, wieszam taki zamiar zwrotu na stronie IC z internetowym zakupem biletów w tym sensie, że ktoś po zalogowaniu widzi, że jest chętny/ chętni na wymianę na taki to a taki dzień. On zgłasza zaintreresowanie, ja dostaję SMS, odblokowuję bilet, po czym dostaję informację o wolnych biletach i chęci zamiany biletów na to połączenie przez innych. Działam tak, jak ten, co bilet odkupił, on dostaje SMS, odblokowuje mi bilet, ja go kupuję.