Super-Pharm, sieć drogeryjno-apteczna, już w czerwcu uruchomi pop-up stores, w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Jak poinformowała firma, pojawią się one w Mielnie, w Łebie, w Krynicy Morskiej i we Władysławowie. Będą działały do końca września, a plażowicze będą mogli kupić w nich m.in. kosmetyki i dermokosmetyki do opalania.
Super-Pharm to sieć prowadząca do tej pory placówki łączące drogerię, perfumerię, aptekę i optyka w jednym. Od ubiegłego roku przechodzi gwałtowną transformację. Po raz pierwszy firma przeprowadziła kampanię wizerunkową pod hasłem "Każdy jest inny, każdy jest super".
Sieć inwestuje w nowe marki oraz w e-commerce i udoskonala swoją aplikację sprzedażową.
Sklepy bez aptek. Super-Pharm skupi się na kosmetykach
Przełomową decyzją jest nowy format sklepów premium, które z uwagi na ograniczenia związane z prawem farmaceutycznym będą działać samodzielnie bez aptek.
Będziemy się skupiać na szeroko rozumianej ofercie kosmetyków skupionych wokół potrzeb skóry. Powstanie dedykowany brand pod nowy koncept, ale pod parasolem Super-Pharm. W ten sposób chcemy dostosować się do sytuacji, którą mamy na rynku - powiedziała prezes Monika Kolaszyńska dla portalu propertynews.pl
Posiadaczom karty lojalnościowej i członkom Klubu LifeStyle sieć oferuje zniżki i promocje. Klubowicze mogą też przekazywać zebrane przez siebie punkty na cele charytatywne, wspierając jedną z trzech fundacji, z którymi firma współpracuje.
Sezonowe sklepy Super-Pharm zostały otwarte w połowie czerwca i będą działały do końca września.