O tym, że media społecznościowe są niezwykle istotne w budowaniu wizerunki marki i jej promocji nie trzeba przekonywać nikogo. Swój kawałek społecznościowego tortu próbuje ugryźć TikTok i zachęca biznes do zapoznania się z możliwościami, jakie oferuje aplikacja.
Wielka kampania dla wielkiego biznesu
Jak podaje portal Press, w okolicach 20 września ma wystartować digitalowa kampania marketingowa platformy. Na podstawie doświadczeń takich marek jak CCC, czy OnlyBio ukazane ma zostać, jak platforma społecznościowa przyczyniła się do zwiększenia rozpoznawalności marek oraz w jaki sposób zwiększyła sprzedaż.
Do współpracy przy kreowaniu kampanii zaproszono Lenę Gryszko, influencerkę, która zasłynęła tworzeniem - na TikToku właśnie - treści kulinarnych. Ponadto w ramach kampanii marketingowej zapowiedziano stworzenie 8-odcinkowego podcastu "Posłuchaj TikToka". Seria ma przybliżać format aplikacji, przedstawiać badania na temat skuteczności komunikacji przez platformę oraz omawiać konkretne przykłady. Prowadzącym audycje jest bloger technologiczny Artur Kurasiński.
TikTok chwali się liczbami
TikTok to platforma, która zadebiutowała w 2016 roku. Dziś pochwalić się może 3 miliardami pobrań oraz ponad miliardem aktywnych użytkowników na całym świecie. Jak przekazał w rozmowie z portalem Press Rafał Drzewiecki, head of marketing TikTok w Polsce i Europie Centralnej, platforma jest idealną przestrzenią do promocji.
Zdaniem Drzewieckiego jedną z największych zalet platformy jest jej algorytm. Jak informuje szef marketingu został on tak opracowany, by aplikacja dostarczała odbiorcy najbardziej interesujących treści na podstawie tego, co już zostało odtworzone. Algorytm TikToka "uczy się" użytkownika.