"Dzięki przejęciu polskiej marki, Euricom stanie się jednym z najważniejszych graczy w branży zdrowotnych przekąsek w Europie" - informuje branżowy serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Znana polska marka zmienia właściciela
Serwis dodaje, że włoski koncern spożywczy zapowiedział, że "ma zamiar inwestować zarówno w rozwój zakładów, jak i samej marki Sonko, m.in. chce poszerzyć na rynku dostępną ofertę zdrowych przekąsek".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sonko to polska marka z doświadczeniem i tradycją sięgającą 1989 roku. Jak informuje firma, jej celem jest dostarczanie zdrowej żywności i promowanie dobrych nawyków żywieniowych. Sonko to producent m.in. ryżu, wafli ryżowych i pieczywa chrupkiego.
"Dzięki naszej długoletniej współpracy z Sonko byliśmy świadkami tego, jak firma rozwinęła wiodącą markę na rynku dzięki atrakcyjnej ofercie produktów skoncentrowanej wokół przekąsek" - portal just-food.com cytuje Bruno Sempio, prezesa zarządu Euricom.
I dodaje, że Sonko zatrudnia około 300 pracowników w dwóch zakładach produkcyjnych oraz posiada własny ogólnokrajowy zespół ds. sprzedaży i dystrybucji.