Włosi przejmują polską markę. To znany producent żywności
Włoski holding Euricom, specjalizujący się w produkcji i przetwórstwie ryżu podpisała z firmą Oshee umowę nabycia 100 proc. udziałów w spółce Sonko - informuje branżowy serwis wiadomoscihandlowe.pl.
"Dzięki przejęciu polskiej marki, Euricom stanie się jednym z najważniejszych graczy w branży zdrowotnych przekąsek w Europie" - informuje branżowy serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Znana polska marka zmienia właściciela
Serwis dodaje, że włoski koncern spożywczy zapowiedział, że "ma zamiar inwestować zarówno w rozwój zakładów, jak i samej marki Sonko, m.in. chce poszerzyć na rynku dostępną ofertę zdrowych przekąsek".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Negatywne oceny kredytu na start. "Te uwagi są uwzględnione już"
Sonko to polska marka z doświadczeniem i tradycją sięgającą 1989 roku. Jak informuje firma, jej celem jest dostarczanie zdrowej żywności i promowanie dobrych nawyków żywieniowych. Sonko to producent m.in. ryżu, wafli ryżowych i pieczywa chrupkiego.
"Dzięki naszej długoletniej współpracy z Sonko byliśmy świadkami tego, jak firma rozwinęła wiodącą markę na rynku dzięki atrakcyjnej ofercie produktów skoncentrowanej wokół przekąsek" - portal just-food.com cytuje Bruno Sempio, prezesa zarządu Euricom.
I dodaje, że Sonko zatrudnia około 300 pracowników w dwóch zakładach produkcyjnych oraz posiada własny ogólnokrajowy zespół ds. sprzedaży i dystrybucji.