Zrównoważony rozwój to nie tylko środowisko naturalne. Jak wpływa na nasze nawyki żywieniowe?
Zrównoważony rozwój to pojęcie odmieniane przez wszystkie przypadki. Dotyczy on nie tylko działalności podstawowej firm, ale również takich kwestii jak np. odżywianie. Sieci handlowe zdają sobie z tego sprawę i wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów z ciekawymi projektami i produktami. Jak to wygląda w praktyce?
Sieć Żabka jest na rynku już od ponad 25 lat i ma ponad 10 tys. sklepów w całej Polsce. Proponuje klientom wiele produktów marek własnych. Chcąc pomagać konsumentom w kształtowaniu dobrych nawyków żywieniowych klientów, wprowadziła program "Porcja DobreGO!". Na czym polega jego wyjątkowość? Jakie rozwiązania proponuje Żabka? Jak sieć realizuje swoją Strategię Odpowiedzialności, do czego zachęca klientów, franczyzobiorców i partnerów handlowych? O tym opowiedział Rafał Rudzki, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w Grupie Żabka, podczas kongresu Impact'24.