Sieć handlowa chce konkurować z regularnymi tour operatorami.
Jak donosi BBC w Wielkiej Brytanii Aldi co dwa tygodnie będzie oferować sześć ekskluzywnych ofert za pośrednictwem swojej strony internetowej.
Aldi jest już drugim co do wielkości biurem podróży w Austrii. Sprzedaje też wyjazdy wakacyjne w Niemczech i Szwajcarii.
- ZOBACZ TAKŻE:
Jak donosi brytyjski serwis sprzedaż wycieczek ma opierać się na modelu podobnym do tego jaki supermarket stosuje w przypadku sprzedaży żywności. Firma zamierza zaoferować ograniczoną ilość ofert, ale zamierza sprzedać je w dużych ilościach.
Rzeczniczka sieci poinformowała, że wycieczki do: Hiszpanii, Grecji, Portugalii, Turcji i na Cypr, będą średnio o 20 proc. niższe niż w tradycyjnych biurach podróży.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl