*Popularność telezakupów w TV Trwam przerosła najśmielsze oczekiwania. O sukcesie firmy Telezakupy Mango donosi Gazeta Wyborcza. *
W opublikowanym w Gazecie artykule szef firmy przyznaje, że nie spodziewał się takiego sukcesu. **
Na antenie stacji o. Rydzyka Mango od maja zachęca do kupna m.in, artykułów gospodarstwa domowego i kosmetyków. Codziennie przez 5 minut reklamuje swoją ofertę. "W zamian stacja o. Rydzyka dostaje 25 proc. od każdej transakcji. Postawiła tylko warunek - na jej antenie nie będą prezentowane artykuły erotyczne" - czytamy w artykule.
Firma podpisala już długoterminowy kontrakt z telewizją redemptorystów. Przewiduje on, że określone produkty, np. formy do ciasta będą reklamowane w danym okresie tylko w TV Trwam. Firma bedzie mogła sprawdzic jaki procent jej klientów to widzowie TV Trwam.
Od przyszłego roku Mango chce wydłużyć swoje programy do 30 minut. Powód? Reklamy w TV Trwam okazały się świetnym interesem. Firma jednak nie ujawnia wysokości obrotów, bo zastrzega to klauzula w umowie ze stacją. "Jeśli chodzi o wyniki telesprzedaży TV Trwam to górna półka wśród kanałów tematycznych" - przyznaje szef Mango
Największym przebojem jest krem Ellezza, reklamowany jako oryginalny wyciąg z wydzieliny ślimaka, pomagający zmniejszyć wypryski, blizny, oparzenia, rozstępy, trądzik i zmarszczki. Cena - 199 zł za 30-gramowe opakowanie. Inne hity to: ziołowe odżywki do włosów i Wonder Max "szybki jak błyskawica zestaw wielofunkcyjny" ułatwiający prace kuchenne. Przed mundialem i wakacjami dobrze sprzedawał się także gadżet w kształcie piłki nożnej - minitelewizor z radiem World Cup 2006.
W stacji nie sprzedają się za to sprzęt do fitness, politury samochodowe i artykuły komputerowe. Stacja ma starszych widzów, powyżej 40. roku życia, ich nie interesują takie produkty.
Telewizja o. Rydzyka nie chciała także, by Mango oferowało w niej kasety i płyty z homiliami papieskimi, okolicznościowe monety z Janem Pawłem II i Benedyktem XVI. Być może dlatego, że ten sam asortyment oferuje związana z nią fundacja Nasza Przyszłość.