ZUS zamierza się gruntownie zreformować. Moloch kierowany przez Zbigniewa Derdziuka chce poprawić zarządzanie, kompetencje pracowników i obsługę klientów.
ZUS w dążeniu do reformy ogłosił przetarg na opracowanie naprawy standardów obsługi klienta. Chętni w tej sprawie mogą się zgłaszać do 9 listopada. ZUS wybierze pięciu, których poprosi o złożenie ofert - kryteria wyboru najlepszej to cena i metodyka realizacji projektu.
Reforma ma się zakończyć w 2013 roku. Takie działanie mają związek z bardzo negatywnymi opiniami jakie zbiera ZUS. Według wszelkich badań, jest to instytucja ciesząca się bardzo małym zaufaniem społecznym - czytamy w _ Pulsie Biznesu _.
Analiza obecnej sytuacji Zakładu ma być przeprowadzona w centrali oraz w sześciu oddziałach. Reforma ma być wdrożona w całej instytucji: centrali, 43 oddziałach, 216 inspektoratach, 66 biurach terenowych. Szkolenia mają natomiast objąć prawie 5 tysięcy pracowników.
Czytaj w Money.pl src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1253948537&de=1316988000&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=mied%BC&w=460&h=250&cm=0&rl=1"/>