Każdy z tych komitetów, w dniach od 23 maja do 5 czerwca, nada 31 audycji wyborczych o łącznym czasie 120 minut. W ciągu dwóch tygodni poprzedzających wybory Polskie Radio wyemituje w 52 blokach - 310 audycji przygotowanych przez komitety wyborcze.
Ponadto od 6 maja programy Polskiego Radia nadają własne audycje, w których prezentowane są informacje o zbliżających się wyborach, kampanii, komitetach i kandydatach.
W Programie 1 są to: "Sygnały Dnia" (w godz. od 6.00 do 9.00), "Rozmowy w Jedynce" (w godz. od 13.00 do 14.00) i audycja "W samo południe" - w każdą niedzielę (w godz. od 12.00 do 13.00); w Programie 2: "Poranki Dwójki" (w godz. od 6.00 do 9.00); w Programie 3: "Puls Trójki" (w godz. od 17.45 do 18.15); w Polskim Radiu Euro: "Po bandzie" (w godz. od 6.00 do 9.00) oraz "Popołudnik" (w godz. od 15.00 do 18.00).
Audycje wyborcze będą emitować też rozgłośnie regionalne oraz TVP.