Relacje Inwestorskie z inwestorami indywidualnymi były tematem wtorkowego seminarium Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych. W programie m.in. prezentacja narzędzi IR skierowanych do inwestorów indywidualnych i sposoby wykorzystania mediów społecznościowych.
SII pokazało wyniki swoich badań nad sylwetką przeciętnego inwestora indywidualnego - kim jest, jakimi spółkami jest zainteresowany, dlaczego w niektóre spółki nie inwestuje, z jakich informacji o spółce najchętniej korzysta, itp.
Konferencja "Relacje inwestorskie z inwestorem indywidualnym" zorganizowana przez SII na GPW była częścią programu realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych "10 na 10 - komunikuj się skutecznie", którego celem jest upowszechnianie standardów komunikacji z inwestorami indywidualnymi.
Adresatami konferencji-szkolenia były osoby zainteresowane relacjami inwestorskim: pracownicy działów relacji inwestorskich spółek giełdowych, agencje IR/PR oraz inwestorzy zainteresowani tą tematyką.
Partnerzy konferencji to GPW i SEG. Polska Agencja Prasowa była głównym patronem medialnym wydarzenia. (PAP)
dan/ ana/ je/