Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|
aktualizacja

Awaria BLIK-a. Klienci mBanku zgłaszają problemy (aktualizacja)

3
Podziel się:

Klienci mBanku od godz. 11 zgłaszają problemy dotyczące możliwości zlecania ich problemów. Bank w swoich mediach społecznościowych przyznaje, że rzeczywiście doszło do awarii, choć nie po jego, a po stronie operatora usługi. Ten zapewnia, że "intensywnie" pracuje nad jej usunięciem. AKTUALIZACJA: Klienci mogą korzystać z BLIK-a.

Awaria BLIK-a. Klienci mBanku zgłaszają problemy (aktualizacja)
Awaria BLIK-a. Klienci mBanku zgłaszają problemy (zdj. ilustracyjne) (money.pl, Rafał Parczewski)

Aktualizacja 18.28: mBank poinformował, że udało się usunąć awarię, a klienci mogą już korzystać z BLIK-a.

Klienci mBanku zgłaszają problemy z działaniem płatności BLIK-iem. W serwisie downdetector.pl, zbierającym zgłoszenia o awariach od użytkowników, widać znaczny wzrost raportów tuż przed godz. 11.

mBank: wystąpiła awaria BLIK-a

W swoich mediach społecznościowych mBank przyznaje, że wystąpiła awaria BLIK-a. Przeprosił też za występujące trudności.

W tej chwili nie skorzystasz z BLIKA. Nie zapłacisz nim w sklepach stacjonarnych i w internecie, nie wykonasz przelewu na nr telefonu oraz nie wypłacisz za jego pośrednictwem gotówki z bankomatu. Problemy występują po stronie operatora usługi. Skorzystaj z innej metody płatności: tradycyjnego przelewu, mTransferu lub karty płatniczej – wskazuje mBank w poście na Facebooku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Dlaczego studio z Litwy, pracujące dla Atari, przywozi 50 pracowników na konferencję do Poznania?

Polska Agencja Prasowa zapytała operatora płatności o szczegóły dotyczące awarii. – Odnotowujemy czasowe problemy z realizacją transakcji – przekazała rzeczniczka prasowa BLIK-a, Klaudia Rombalska.

Zapewniła też, że operator "intensywnie" pracuje nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Przekazała, że wszelkich zmianach sytuacji BLIK będzie informować na bieżąco.

Czym jest BLIK?

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(3)
WYRÓŻNIONE
RumpfZeiss
7 miesięcy temu
Czym prędzej do bankomatów wybierać gotówkę... oczywiście dla Polaków za opłatą...
Romek
7 miesięcy temu
za to wszystko odpowiada Polski Standard Płatności. Polacy to lubią.
shaman
7 miesięcy temu
jestem w mBanku od samiutkiego początku istnienia - i chyba wystarczy
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
shaman
7 miesięcy temu
jestem w mBanku od samiutkiego początku istnienia - i chyba wystarczy
Romek
7 miesięcy temu
za to wszystko odpowiada Polski Standard Płatności. Polacy to lubią.
RumpfZeiss
7 miesięcy temu
Czym prędzej do bankomatów wybierać gotówkę... oczywiście dla Polaków za opłatą...