Aktualizacja 13.37: Bank Millennium w kolejnym komunikacie podaje, że udało się już przywrócić do działania aplikację mobilną i bankowość internetową.
Awaria w banku Millenium
O awarii bank informuje za pośrednictwem swoich kont w mediach społecznościowych. Tak brzmi lakoniczny komunikat udostępniony na Twitterze:
Czasowo niedostępna jest nasza aplikacja mobilna oraz Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem dostępności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zespół Banku Millennium.
Awaria rozpoczęła się już jakiś czas temu
W komentarzach słychać jednak narzekania. Klienci Millennium wskazują, że awaria rozpoczęła się mniej więcej godzinę przed oficjalnym komunikatem firmy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Potwierdzają to również zgłoszenia użytkowników Downdetector.pl, czyli portalu, który śledzi awarie i problemy z dostępnością stron i aplikacji. Po godz. 12.15 liczba raportów znacznie wzrosła.
(więcej informacji podamy za chwilę)
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami ekonomicznymi i biznesowymi, skorzystaj z naszego Chatbota, klikając tutaj.