O awarii szybko dali znać klienci banku Santander. Przelew wisi w planowanych, a ok bus już anulował rezerwację, bo przez 30 minut nie doczekał się przelewu. BLIK też nie działa" - pisze jeden z nich na Facebooku.
Internauci skarżą się na "zawieszone" przelewy, które zostały zlecone, ale z powodu awarii nie wykonane.
"Przelewy, które Pani zleciła, najprawdopodobniej zostały zakolejkowane i zostaną wykonane, kiedy system zacznie działać poprawnie" - odpowiada bank na pytanie klientki.
Jak informują przedstawiciele Santandera, awaria dotyczy przelewów natychmiastowych, szybkich przelewów z konta (Przelew24) i Blika. O 16 awaria ma zostać usunięta.
"Jeśli tylko sytuacja ulegnie zmianie, od razu Was o tym poinformujemy. Bardzo mocno przepraszamy Was za te utrudnienia" - w ten sposób bank zwrócił się do swoich klientów.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl