AKTUALIZACJA: ING poinformował, że przywrócił działanie bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, a także płatności kartą oraz BLIK-iem dla klientów indywidualnych i firm.
Klienci ING muszą uzbroić się w cierpliwość – piątek 13 września okazał się dla nich pechowy. ING od rana zmaga się z awarią systemów bankowych. Konsumenci mogą mieć problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile.
Co ważne, problemy mogą wystąpić również przy płatności kartami. Istnieje ryzyko, że transakcje opłacane kartami ING mogą nie być akceptowane.
Na razie bank nie podał przyczyny awarii, ale szacuje, że potrwa ona do godziny 11. Podkreślił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
"Nie działa nic: bankomaty, płatności, aplikacja. Ale to nie wy (...) musicie przepraszać, że nie możecie w sklepie zapłacić kartą" – napisała jedna z rozczarowanych klientek.
"Wstyd przy kasie, dziękujemy bardzo ING!" – dodała inna klientka.
Bank przeprasza wszystkich swoich klientów za niedogodności wywołane awarią.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl