Bank poinformował już o likwidacji awarii. Jednocześnie wznowił działanie systemów bankowości internetowych (Moje ING), a także aplikacji mobilnych (Moje ING mobile). Klienci z powrotem mogą płacić za swoje zakupy kartą oraz BLIK-iem.
Instytucja pracuje cały czas nad przywróceniem dostępu do platformy ING Makler oraz pełnej funkcjonalności e-kantoru w Moim ING. Nie podała również przyczyny powstania awarii.
O awarii ING po raz pierwszy poinformował rano w piątek 13 września. Klienci tej instytucji nie mogli zalogować się do swoich kont zarówno w internecie, jak i w aplikacji mobilnej. Systemy płatnicze nie akceptowały również kart tego banku.
"Wstyd przy kasie, dziękujemy bardzo ING!" – napisała na Facebooku jedna z klientek banku. ING kilkukrotnie przepraszało wszystkich poszkodowanych awarią.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl