Powyższe świetne dane pochodzą z należącej do PKO Banku Polskiego aplikacji IKO. To najpopularniejsza bankowa aplikacja w Polsce, uznana przez zagranicznych ekspertów za jedną z najlepszych na świecie.
Klienci pytają nie tylko o finanse
Z danych banku wynika, że od momentu uruchomienia IKO, w marcu 2013 roku, klienci logowali się do banku w smartfonie ponad 2,9 mld razy! Liczba aktywnych aplikacji to dziś ponad 5 milionów.
Premierowa emisja "Cyfrowych ewolucji" na stronie głównej Wirtualnej Polski 2 kwietnia o godz. 11.30
Klienci do IKO w 2020 roku logowali się średnio 311 razy, czyli niemal każdego dnia. Po co? Choćby po, żeby z bankiem porozmawiać. Asystent głosowy w IKO, z którym klienci odbyli już ponad 360 tysięcy rozmów, daje możliwość wykonania przelewu, sprawdzenia historii i stanu konta, doładowania telefonu czy płatności BLIK-iem, a także zmianę limitu karty oraz spłatę karty kredytowej. W sumie asystent głosowy IKO reaguje na ponad 120 poleceń!
Klienci banku chętnie z tego korzystają, bo asystenta głosowego IKO pytali również o epidemię koronawirusa, rządowe programy wsparcia przedsiębiorców czy grę Cyberpunk.
Czy bank będzie już tylko cyfrowy?
Dziś nikt nie ma wątpliwości, że liczba cyfrowych usług będzie rosła, a polska bankowość jest jedną z najbardziej innowacyjnych na świecie.
W naszym cyklu "Cyfrowych ewolucji", we współpracy z technologicznymi ekspertami PKO Banku Polskiego, chcielibyśmy zastanowić się nad cyfryzacją – także w kontekście pandemii. Porozmawiamy o potrzebach klientów i e-trendach, które wymusiła pandemia.
Nie zapomnimy oczywiście o osobach, które w tym cyfrowym wyścigu uczestniczyć nie chcą bądź też nie mogą, i dowiemy się, czy w bankach pozostaną usługi, które wymagają rozmowy z doradcą czy wizyty w bankowym oddziale.
Gościem pierwszych "Cyfrowych ewolucji" będzie Aleksandra Sroka-Krzyżak, dyrektor Departamentu Strategii PKO Banku Polskiego.
Premierowa emisja "Cyfrowych ewolucji" na stronie głównej Wirtualnej Polski 2 kwietnia o godz. 11.30.
Płatna współpraca z PKO Bankiem Polskim