W poniedziałek 18 listopada ruszyła kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski - czytamy w komunikacie prasowym.
- Bank Millennium i eurobank działają już pod jedną marką, jesteśmy jednym zespołem. W reklamie, w której mowa o naszej integracji, występują Piotr Adamczyk, który przez wiele lat pojawiał się w reklamach eurobanku oraz Radek Kotarski, występujący w spotach Millennium - mówi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.
Czytaj także: Millennium podtrzymuje cel: 1 mld zł zysku w 2020
- Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku - dodaje Krupińska.
Reklamę wizerunkową połączonego banku będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl