Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Paweł Orlikowski
|

Fuzja Banku Millenium i eurobanku. Adamczyk spotkał się z Kotarskim, ruszyła kampania

9
Podziel się:

Po przejęciu eurobanku przez Bank Millenium nazwa tego pierwszego znika z rynku. Symboliczne "połączenie mostu" ukazano w startującej właśnie kampanii reklamowej, w której spotykają się Piotr Adamczyk i Radosław Kotarski - twarze obu banków.

Ruszyła kampania wizerunkowa Banku Millenium. Po przejęciu Eurobanku
Ruszyła kampania wizerunkowa Banku Millenium. Po przejęciu Eurobanku (bankmillennium.pl, Bank Millenium / materiały prasowe)

W poniedziałek 18 listopada ruszyła kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotkają się Piotr Adamczyk oraz Radek Kotarski - czytamy w komunikacie prasowym.

- Bank Millennium i eurobank działają już pod jedną marką, jesteśmy jednym zespołem. W reklamie, w której mowa o naszej integracji, występują Piotr Adamczyk, który przez wiele lat pojawiał się w reklamach eurobanku oraz Radek Kotarski, występujący w spotach Millennium - mówi Beata Krupińska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku Millennium.

- Symbolikę tego spotkania wzmacnia jego sceneria – Gdańsk, który ma szczególne znaczenie w historii Banku Millennium, oraz most Ołowianka. Mosty od zawsze skracały dystans i łączyły ludzi, a my dziś cieszymy się, że możemy witać szersze grono klientów w połączonym banku - dodaje Krupińska.

Reklamę wizerunkową połączonego banku będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Zobacz także: Obejrzyj: Mały TSUE to "dużo poważniejszy problem"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(9)
WYRÓŻNIONE
Wytrącony
5 lata temu
A ci Panowie, to prezesi banków? Bo to tacy ... wiarygodni... No już się pogubiłem w tej inteligencyi...
nina
5 lata temu
nawet on nie jest tak głupi żeby w którymkolwiek banku który jest reklamowany wziąć kredyt
obserwator
5 lata temu
Szkoda eurobanku-byla dobra oferta dla Kowalskiego. Milenium pewnie zmieni cennik i zasady usług-po pewnym czasie i będzie drożej.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (9)
irak
5 lata temu
Tydzień bez dostepu do konta.Cóż można dodać..
Jacek
5 lata temu
Korzystam tylko z banków w których jest polski kapitał.
obserwator
5 lata temu
Szkoda eurobanku-byla dobra oferta dla Kowalskiego. Milenium pewnie zmieni cennik i zasady usług-po pewnym czasie i będzie drożej.
Renata z Wałb...
5 lata temu
Witam. Uważam że fuzja Euro Bank & Milenium tylko zaszkodziła Milenium. Po tym chaosie i brakuje kompetencji w placówkach Milenium a tym bardziej na infolinii, duuuuża liczba klientów zmieni "Swój "bank. Pozdrawiam, życzę wytrwałości dla nowych klientów Banku Millennium
FranekRopa
5 lata temu
ja dzisiaj widziałem jak Eurobank spotkał się z Millenium w sądzie we Wrocławiu, tj pełnomocnik Millenium przyszedł na sprawę frankową do Eurobanku....