Załatwianie spraw w banku staje się coraz prostsze. Kiedyś kolejki i długie papierowe formularze. Do tego logistyka związana z wizytą w oddziale. A dzisiaj? Konto możesz otworzyć, siedząc na ulubionej sofie. W parę minut. Wszystkie formalności uproszczone są do minimum. Nawet kurier jest niepotrzebny.
Niby to żaden problem. Raz na jakiś czas można się przecież przejść do oddziału. Chyba że jesteś matką z małym dzieckiem. Lub masz problemy z poruszaniem się. Albo po prostu do najbliższego oddziału masz kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt kilometrów. A może przebywasz za granicą? W czasach pandemii też raczej niewielu z nas ma ochotę na przymusowe wycieczki do oddziałów. To już nie tylko kwestia czasu, ale przede wszystkim zdrowia naszego lub naszych bliskich.
Czego potrzebujesz do założenia konta?
Aby założyć konto potrzebny Ci jest smartfon lub komputer z kamerą internetową i dowód osobisty. Do tego adres e-mail i numer telefonu kontaktowego. To wszystko, czego potrzebujesz, aby otworzyć konto w banku.
Wejdź na stronę internetową banku i wybierz konto, które Cię zainteresowało. Jeśli masz wątpliwości, telefoniczny kontakt z doradcą pomoże Ci je rozwiać.
Zanim zawrzesz umowę, przeczytaj regulamin i zapoznaj się z tabelą opłat i prowizji. To bardzo ważne. Dzięki temu dowiesz się, co otrzymasz, jakie będą Twoje obowiązki i ile będzie trzeba za to wszystko zapłacić. Daj sobie czas na przeczytanie umowy.
Rozmowa wideo z doradcą
W Santander Bank Polska założenie konta jest proste. Zrobisz to podczas wideo-rozmowy z doradcą. Doradcy pracują od poniedziałku do niedzieli między godziną 8 a 20. Konto możesz założyć także w aplikacji Santander mobile. Pobierz ją ze sklepu z aplikacjami.
Wypełnij wniosek o otwarcie konta. Podaj niezbędne dane. Zajmie Ci to zaledwie kilka minut. Następnie połącz się z doradcą w wideo-rozmowie i pokaż dowód do kamery – dzięki temu doradca potwierdzi Twoją tożsamość. Spytaj doradcę, jak wygląda pierwsze logowanie do konta.
W Santander Bank Polska doradca aktywuje Ci konto już w trakcie rozmowy. Dokumenty potwierdzające zawarcie umowy otrzymasz na adres e-mail.
Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD. Konto to rachunek płatniczy. Aplikacja Santander mobile to usługa bankowości elektronicznej.