Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KRWL
|
aktualizacja

Klienci Banku Pekao zgłaszają problemy z logowaniem na swoje konta

33
Podziel się:

Klienci Banku Pekao nie mogą się zalogować do bankowości elektronicznej. Do sprawy odniósł się rzecznik banku i potwierdził, że faktycznie posiadacze kont zgłaszają problemy, choć jak zaznacza Paweł Jurek – ich skala ma być mała. Sytuacja ma być sprawdzana przez pracowników tej instytucji finansowej.

Klienci Banku Pekao zgłaszają problemy z logowaniem na swoje konta
Klienci zgłaszają problemy z logowaniem do Banku Pekao (Adobe Stock)

Klienci zgłaszają problemy z działaniem konta internatowego Banku Pekao. Sztab prasowy polskiego banku potwierdził, że faktycznie takie przypadki mają miejsce.

Bank mówi o małej skali

"Mamy sygnały, że zdarzają się przypadki problemów z logowaniem, ale jest to niewielka skala" — poinformował prasowy Banku Pekao Paweł Jurek. Dodał, że problem może występować w pojedynczych przypadkach.

Oczywiście sprawdzamy to – zapewnił rzecznik.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Greenpact - rozmowa z Mateuszem Żydkiem

Użytkownicy zgłaszają awarię także na portalu downdetector.pl. Widać gigantyczny wzrost zgłaszanych problemów w ostatnich kilku godzinach.

Bank Pekao, założony w 1929 r., ma ponad 250 mld zł aktywów; obsługuje ponad 6,1 mln klientów i co drugą korporację w Polsce. Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. PZU ma 20 proc. akcji Pekao, a Polski Fundusz Rozwoju - 12,8 proc. akcji.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(33)
WYRÓŻNIONE
maciek
3 lata temu
Skala awarii jest mała, bo nie dotyczy wszystkich klientów, tylko tych którzy próbowali się zalogować. Czyli w praktyce to są pojedyncze przypadki. Tak mniej więcej wygląda tłumaczenie rzecznika banku. Kuriozum.
Ryś
3 lata temu
Wszystko utajniają, aby klienci nie dowiedzieli się, że cała ta „chmura” na której trzymają nasze dane to pic na wodę. Wszystkie dane wyciekają jak przez sito.
Kpina
3 lata temu
Żadnych info ze będzie naprawa . Karty nie działały, aplikacja nie działały, infolinia też nie. Kłamią i robią z nas frajerów. Jeszcze jedna taka akcja i się zegnamy
NAJNOWSZE KOMENTARZE (33)
Marek
3 lata temu
Ja monety zakopuję, a banknoty wydaję na wszystko.
Krak
3 lata temu
Zmuszają ludzi do posiadania kont i płacenie za nie. To kradzież w biały dzień.
Realista
3 lata temu
Do mnie wysłali maila ze przez błąd wysłali historie moich operacji obcym osobom..juz dawno wycofałem od nich moje pieniądze..zlodziejski bank
Realista
3 lata temu
Najgorszy polski bank..
Antonim
3 lata temu
Wszyscy narzekają na to co robi lub nie robi bank. Nauczcie się jednego, żaden bank nie dba o interesy klienta tylko o swoje. A oprocentowanie lokat na 1% czy też 0,01 to i tak jest złodziejstwo. Nie zapominajcie o podatku Belki, który zabierze wam z tego i tak 20%. Tylko debile trzymają pieniądz na lokacie przy takiej inflacji. A nawet gdy inflacja będzie 'aż; 1% to i tak tylko debile jak to napisałem wcześniej zakładają lokaty.
...
Następna strona